IM
Aktiv medlem
Cykelbanornas hall of shame
Jag med. Numera är jag stammis på Platsbanken.(...) jag kan gärna kritisera riktigt korkade saker (även uppåt).
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Numera är jag stammis på Platsbanken.(...) jag kan gärna kritisera riktigt korkade saker (även uppåt).
Jag är inte där än (tydligen gör jag både ett bra jobb och får inget mothugg i min kritik) men snart kommer det en sista droppe.Jag med. Numera är jag stammis på Platsbanken.![]()
Jag är förbaskat bra på det jag gör de senaste åren. Dessvärre råkade jag ha med mig en hel del kunskaper från tidigare sysselsättningar. Petitesser som förmåga att läsa innantill i avtal och annat tjafs.Jag är inte där än (tydligen gör jag både ett bra jobb och får inget mothugg i min kritik) men snart kommer det en sista droppe.
Kunskaper är bra att ha. :)Jag är förbaskat bra på det jag gör de senaste åren. Dessvärre råkade jag ha med mig en hel del kunskaper från tidigare sysselsättningar. Petitesser som förmåga att läsa innantill i avtal och annat tjafs.
Håller tummarna för dig.![]()
Jag var tvungen att maila.
Känns skönt att ge tillbaka för alla förfrågningar jag själv får.
"Hej,
Först av allt vill jag berömma ett bra initiativ.
Jag önskar även ta del av det beslutsunderlag som låg till grund för beslutet för utformningen av cykelfältet på Gamla Essinge broväg, se bifogade bilder."