Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad är 2025 års rekommendation på en bra, lätt och liten powerbank?
Vad är liten? Vilken kapacitet behöver du?Vad är 2025 års rekommendation på en bra, lätt och liten powerbank?
Väger inte alla powerbanks ungefär lika mycket per mAh? Själva batteriet väger vad det väger, och viktskillnaden består i skal och elektronik typ. Men jag kan ha missuppfattat.Vad är 2025 års rekommendation på en bra, lätt och liten powerbank?
Väger inte alla powerbanks ungefär lika mycket per mAh? Själva batteriet väger vad det väger, och viktskillnaden består i skal och elektronik typ. Men jag kan ha missuppfattat.
Näe det stämmer inte fullt ut, kan även finnas skillnader i själva batteri-cellerna. Jag jämförde ovan länkade powerbank från Inui och en från Netonnet med samma specad kapacitet och ungefär samma pris. Ganska stora skillnader i praktiken, skulle få minst 1 till 10-80%-laddning av min mobil från Iniu, till en lägre vikt.Väger inte alla powerbanks ungefär lika mycket per mAh? Själva batteriet väger vad det väger, och viktskillnaden består i skal och elektronik typ. Men jag kan ha missuppfattat.