Cykelevent under VR eller SM

thedanne

Ny medlem
Haloj!

Jag har fått i uppgift att brainstorma lite kring ett eventuellt större event under VR eller SM (lvg) i falun på olika sponsorers bekostnad.

Tänkte höra mig för lite vad ni skulle vilja se för typ av event/aktiviteter som besökare under tävlingarna.

T.ex.

* Uppriggad trainer kopplad till en storbildskärm med någon form av tävling (t.ex. prologen i Tdf) där man samtidigt kan prova lite nya coola kläder och provsitta hojar?

* Träffa proffscyklister med intervjuer och utlottningar/tävlingar?

* Rena tävlingar/utlottningar. Tänk "chokladhjul"

Vad känns relevant att göra? Förslag på annat som skulle kunna vara kul att genomföra??

Tacksam för all hjälp!

Mvh // Daniel

gratis mekkurser

singstarjippo för sambosar å familjer som väntar

mässa med grymmaste bling bling-grejerna man kan hitta på denna planet.

en jäkla massa kolfiber!!!!!!!

luftgivärsskytte med cykelrelaterade priser, typ en cerveloram om man träffar mitten tre gånger : )

trainersrace med fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina priser. helst matrelaterade :)

dansuppvisning med söta svenska flickor i för tighta cykelkläder :)

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr matstånd! har inte sett några LANGOS i motala, var e LANGOSvagnarna likssom.

/B

En prisceremoni där vinnaren får sin vikt i vällagrad närproducerad ost skulle sitta fint, tycker jag.

Ett belgiskt öltält där det serveras pommes frites och majo vore också något...

Liksom ett italienskt espressotält kanske...

Seriöst så hade Cykloteket styrt upp ett grymt kringarrangemang på CX- tävlingen på Bosön i vintras där de hade musikstationer utplacerade längs banan, små skyltar med cykelglosor på flamländska och en fantävling där de som hade bäst tifo och hejaramsor vann nåt pris. Prata med dom om tips, för det var riktigt roligt.

"Seriöst så hade Cykloteket styrt upp ett grymt kringarrangemang på CX- tävlingen på Bosön i vintras där de hade musikstationer utplacerade längs banan, små skyltar med cykelglosor på flamländska och en fantävling där de som hade bäst tifo och hejaramsor vann nåt pris. Prata med dom om tips, för det var riktigt roligt."

Det var jag som styrde upp allt det där, inte Cykloteket :)
Publiktävlingen var det en annan som höll i.

Glöm inte giftbag till alla cyklister :) det var jag också :)

/B

Tillbaka
Topp