Cykelförvar i Solna nära Karolinska?

jocke_tuffing

Aktiv medlem
Jahapp så har min cykel blivit stulen på nobels väg och jag har gått in i en depression.

Det finns möjligtvis ingen här som har nåt fiffigt förråd som jag skulle kunna ansluta till? Ja jag kan betala en slant om det är så.

Tacksam för hjälp när tron på mänskligheten sviktar.

Beklagar!
Jobbade på KS ett tag. Det slutade med att jag köpte en Brompton och ställde cykeln på rummet.
Men vad vet jag. NKS har kanske något hi-tech cykelförråd?

har nått svagt minne av att man gjort en cykelförvaring vid karolinska biblioteket ungefär dvs längre in på de området där cykeln vart stulen

ett annat alternaativ e inte super nära o inte helt billigt heller men shurguard har ju förråd man kan hyra i solna

Jag får jobba på det internt. Det finns ju källare.

Tack för tipsen ändå.

Det är så synd att möjligheter för cykelpendling inte planeras av cykelpendlare, då hade låsbara cykelförråd varit en självklarhet.

Det finns ett låsbart förråd precis vid Aula Medica (stora glashuset) precis vid busshållsplatsen. Har ingen aning om det handlar om endast för dom som arbetar därikring eller om det är hyrbart men det kanske kan undersökas. Den är ordentlig låsning på och så har jag sett när jag gått förbi.

krussidul sa:
Det finns ett låsbart förråd precis vid Aula Medica (stora glashuset) precis vid busshållsplatsen. Har ingen aning om det handlar om endast för dom som arbetar därikring eller om det är hyrbart men det kanske kan undersökas. Den är ordentlig låsning på och så har jag sett när jag gått förbi.

Intressant! Det har jag inte sett. Jag måste ta en titt.

Cyklar förbi ett runt garage för bilar. Men det finns ett stor cykelparkering där som är inomhus. Men hur långt det är till själva KI vet jag inte.

Tillbaka
Topp