Simpa85
Aktiv medlem
Cykelkraft - sega leveranser
bjorkkis sa:Simpa85 sa:jonte987 sa:Simpa85 sa:Köpte cykel i måndags under cykelrean dom har. I lager stod det vid beställning såväl som dagen efter. Pengarna dras från kontot och man fick orderbekräftelse i mailen.
Nu igår mailar dom att deras underleverantör inte hade den i lager och att jag kan häva köpet eller få hjälp att hitta alternativ.
Orkar man driva hela skiten in i kaklet om att en ren accept med orderbekräftelse och allt ska hållas eller är det bara att be om pengarna tillbaka. Inget svar på deras chatt nu på ett dygn.
En kollega fick samma rabatt på en finare hoj så det kan du testa om du vill.
[surgubbe]
Det hade ju varit kul om man nu fick svar från kundtjänst.
[/surgubbe]
Nä, skämt åsido. Tror det nog är lite tufft för dem som är på jobbet i semestertider som kastas in i en rea-kampanj.
Tror man nog kan snacka om man väl får komma till tals, och jag har ju aldrig haft problem med beställningar förut så jag är förvånad att när man väl vågar sig på en stor beställning så skiter det sig.
Ring dom, kommer fram rätt snabbt varje gång. Svar på Mail kan ta flera dygn.
Ringde, fick ett gott samtal med Håkan och en Ibis Ripley NX för ett schyst pris. Väntetiden är ju lite längre så nu återstår att se hur de lever upp till detta, men själva kundbemötandet har jag inget att ifrågasätta på. Riktigt snyggt bemötande.