Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SGS sa:Mitt Black Friday-paket kom inom en vecka vill jag minnas. La en till beställning nyligen. Spännande!
Marcus TSD sa:Jag hat haft massor med problem med Cykelkraft tidigare... men hade ett gäng poäng från cykelköp så jag la en order i fredags, tänkte att den kommer väll efter helgerna nån gång... kom fram i går, lördag! Good job! Men man måste se till att beställa saker där det står skickas direkt.
Fast det där är ju exakt 0% Cykelkrafts fel.Johge sa:Väntar spänt på ett femte mail om uppskjuten leverans på min Ibis Ripmo som först skulle skickats 19dec sen den 23e sen den 27e sen den 31e och sista budet är imorgon...
Nja, jag har beställt en vara från dom så ansvaret ligger hos dom...men dom kan inte göra nåt åt förseningar dockGetabocken sa:Fast det där är ju exakt 0% Cykelkrafts fel.Johge sa:Väntar spänt på ett femte mail om uppskjuten leverans på min Ibis Ripmo som först skulle skickats 19dec sen den 23e sen den 27e sen den 31e och sista budet är imorgon...
Getabocken sa:Fast det där är ju exakt 0% Cykelkrafts fel.Johge sa:Väntar spänt på ett femte mail om uppskjuten leverans på min Ibis Ripmo som först skulle skickats 19dec sen den 23e sen den 27e sen den 31e och sista budet är imorgon...
Alltså, något måste de ju skriva, och att de går på snittider är väl inget konstigt.Mini_me sa:Getabocken sa:Fast det där är ju exakt 0% Cykelkrafts fel.Johge sa:Väntar spänt på ett femte mail om uppskjuten leverans på min Ibis Ripmo som först skulle skickats 19dec sen den 23e sen den 27e sen den 31e och sista budet är imorgon...
Finns tecken på att dom inte alltid far med sanning gällande lagerstatus på Ibis saker...
Nej, det där var faktiskt under all kritik vad gäller packning. Skydd för hjulaxlarna och lite fyllnadsmaterial är nog ett minimikrav i detta fallet.ginnfilt sa:Är jag gnällig om jag tycker att detta lämnade lite mer att önska?
lindengbg sa:La precis in en order i/på Cykelkrafts webshop..
Har tidigare erfarenhet av den sega orderhanteringen hos Cykelkraft så skall bli spännande å se hur lång tid det tar denna gång, helst mitt upp i självaste julhandeln! :)
Har ingen som helst brådska å få beställningen (eller till Påsk 2019 får den gärna ha kommit) så ser impulsköpet (pga bra pris) som ett litet experiment :)
JockeS sa:Beställde i fredags morse och fick leverans på måndags eftermiddagen... Fungerat klockrent för mig på samtliga 10 beställningar jag gjort hos CK.
Lever i en tro om att så länge man beställer mot faktura (Klarna) så man betalar efter leverans och att varan finns i lager för omgående leverans, så är det aldrig ett problem
Skjuter på leveransen ytterligare fyra dagar.Stumpy sa:Mycket riktigt kom ett nytt meddelande nu på morgonen om att de skjuter på leveransen ytterligare fyra dagar.Stumpy sa:Beställde fyra produkter som alla fanns i lager den 17:e december. Tittade in några dagar senare för att kolla status och ser då att en av produkterna "Inväntar leverens". Mailade och frågade om de kunde skicka de andra tre och samma dag gick de iväg. På den fjärde produkten har jag fått tre meddelanden om flyttat datum och väntar fortfarande. Uppskattat utleverensdatum är nu idag. Gissar att jag får ett meddelande imorgon om att de skjuter det en vecka till.
Den 23:e januari kunde jag hämta ut paketet.Stumpy sa:Skjuter på leveransen ytterligare fyra dagar.Stumpy sa:Mycket riktigt kom ett nytt meddelande nu på morgonen om att de skjuter på leveransen ytterligare fyra dagar.Stumpy sa:Beställde fyra produkter som alla fanns i lager den 17:e december. Tittade in några dagar senare för att kolla status och ser då att en av produkterna "Inväntar leverens". Mailade och frågade om de kunde skicka de andra tre och samma dag gick de iväg. På den fjärde produkten har jag fått tre meddelanden om flyttat datum och väntar fortfarande. Uppskattat utleverensdatum är nu idag. Gissar att jag får ett meddelande imorgon om att de skjuter det en vecka till.
Simpa85 sa:Köpte cykel i måndags under cykelrean dom har. I lager stod det vid beställning såväl som dagen efter. Pengarna dras från kontot och man fick orderbekräftelse i mailen.
Nu igår mailar dom att deras underleverantör inte hade den i lager och att jag kan häva köpet eller få hjälp att hitta alternativ.
Orkar man driva hela skiten in i kaklet om att en ren accept med orderbekräftelse och allt ska hållas eller är det bara att be om pengarna tillbaka. Inget svar på deras chatt nu på ett dygn.
jonte987 sa:Simpa85 sa:Köpte cykel i måndags under cykelrean dom har. I lager stod det vid beställning såväl som dagen efter. Pengarna dras från kontot och man fick orderbekräftelse i mailen.
Nu igår mailar dom att deras underleverantör inte hade den i lager och att jag kan häva köpet eller få hjälp att hitta alternativ.
Orkar man driva hela skiten in i kaklet om att en ren accept med orderbekräftelse och allt ska hållas eller är det bara att be om pengarna tillbaka. Inget svar på deras chatt nu på ett dygn.
En kollega fick samma rabatt på en finare hoj så det kan du testa om du vill.
Simpa85 sa:jonte987 sa:Simpa85 sa:Köpte cykel i måndags under cykelrean dom har. I lager stod det vid beställning såväl som dagen efter. Pengarna dras från kontot och man fick orderbekräftelse i mailen.
En kollega fick samma rabatt på en finare hoj så det kan du testa om du vill.
[surgubbe]
Det hade ju varit kul om man nu fick svar från kundtjänst.
[/surgubbe]
Nä, skämt åsido. Tror det nog är lite tufft för dem som är på jobbet i semestertider som kastas in i en rea-kampanj.
Tror man nog kan snacka om man väl får komma till tals, och jag har ju aldrig haft problem med beställningar förut så jag är förvånad att när man väl vågar sig på en stor beställning så skiter det sig.