cykelmänniskor runt gbg!?

callecal

Ny medlem
cykelmänniskor runt gbg!?
Hejsan, jag har nyss köpt en landsvägcykel och tänkte börja cykla en del. Undrar om det finns grupper som träffas för att cykla här i Göteborg? Jag har cyklat en del och kan nog hålla uppe farten ett tag, orkar jag inte med så vänder jag bara tillbaks ;-) Skulle bara vara kul att träffa likasinnade plus testa om jag är något till cyklist :)
 
cykelmänniskor runt gbg!?
Det är nyttigt att lära sig cykla i grupp.
Hisingens CK verkar vara bra:
"Eftersom vi är övertygade om att alla cyklister är trevliga är du alltid välkommen att följa med och cykla med oss – oavsett om du är medlem i klubben eller inte"

http://www.hisingensck.se/traning/
 
Senast redigerad av en moderator:
cykelmänniskor runt gbg!?
Leo här på forumet drar igång landsvägsturer varje helg i ganska högt tempo.
Jag har funderat på att haka på, men det går lite för fort för min stålhingst på 14 kilo.

Lygnens Venner kör också rundor, man behöver inte vara medlem för att följa med.
http://www.lvg.nu
 
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp