cykelmänniskor runt gbg!?
Hejsan, jag har nyss köpt en landsvägcykel och tänkte börja cykla en del. Undrar om det finns grupper som träffas för att cykla här i Göteborg? Jag har cyklat en del och kan nog hålla uppe farten ett tag, orkar jag inte med så vänder jag bara tillbaks ;-) Skulle bara vara kul att träffa likasinnade plus testa om jag är något till cyklist :)
