Cykelmässa

• Trådstartare Trådstartare Armel Grimault
  • Start datum Start datum
Cykelmässa
Bara cyklar varannan gång Det stämmer väll inte? Däremot är mässan "På två hjul" varannat år i Göteborg och varannat år i Stockholm, och det är Göteborgs tur härnäst

Cykelmässa
Roadrunner: Eh, har för mig att det är så i GBG iaf... Men det är nog som du säger, har dock för mig att MC delen går varje år i GBG, men jag kan ha fel. Det kan vara så att mässan går varje år på båda ställena, men att cykeldelen bara finns i en stad varje givet år? Eller så är jag helt ute och snurrar kanske? :-)

Cykelmässa
Om man läser på deras hemsida så står det följande:
"Mässhallarna kommer fyllas till bristningsgränsen med utställare som visar upp det senaste inom cykel och mc. Vi kommer att bjuda på många underhållande aktiviteter för både stora och små motor och cykelfantaster" Vad jag vet så konceptet det samma varje år (MC o Cykel) men arrangeras vart annat år i Gtb Sthlm!

Tjing!

Cykelmässa
Möjligt att MC-mässan i GBG inte heter två hjul under de udda åren. Men vem bryr sig, en motor förtar ju hela poängen ;-)

Sist i GBG var det alldeles för lite cykel i jämförelse med MC. Men mest retade jag mig på en korkad försäljare som diktade ihop massa sanslösa lögner om vad som gör ett hjul hållbart (det jag funderade på var såklart bra...). Men nog om det.

Cykelmässa
Daner Skrev:
-------------------------------------------------------
> Cykelmässa i Sollentuna 11-12 September. Jag går
> lördag morgon så att det inte krockar med SSSM
> (och förfesten!)

Jag går dit också!

Cykelmässa
Hm, cykelmässan i Sollentuna kallas för fackmässa... Det betyder väl, antar jag, att man måste vara cykelhandlare/distributör el. liknande för att kunna registrera sig för entré. Det står i och för sig inget om det på registreringssidan. Kan man registrera sig med vilket företag som helst?

Tillbaka
Topp