BFS
Aktiv medlem
Cykelolyckor vintertid
Vilka "raka frågor" har jag inte svarat på?Och när ”vi/jag/rätt lag” skriver det? Som nu. Du väljer att inte svara på raka frågor. Intressant!
"Och när "vi/jag/rätt lag" skriver det?" är inte direkt en rak fråga.
Jo, jag skrev även i den tråden. :) Så, ja, jag följde tråden. Jag svarade alltså på din "raka fråga". :)Följde du tråden? Aha, det kan förklara ett och annat (typ +100 inlägg).
Du däremot, svarade inte på frågorna om du är medveten om desinformationen på nätet, eller om du vill vara på samma lag som speider desinformation. Ganska enkla frågor att svara på. Men inga svar.Den tråden hade jag förträngt. Men eftersom du uppenbarligen är mer intresserad av den tråden än av denna så passade du på så fort du fick chansen att lyfta den. Nästan så man kan tro att den har legat och skavt lite? Att du tillskriver mig dina känslor kallas inom psykologin för ”projicering”.
Nä, det är du som uppenbarligen är mer intresserad av gamla trådar. :) Vilket jag inte alls misstolkade i början. Jag bad tom om ursäkt för att jag misstolkade det, men det hade jag inte behövt. :) Eftersom jag inte misstolkade det. Nästan så man skulle kunna tro att detta var planen från dig från början. Blir det varmare? :)