Cykelringen?

fphotography

Aktiv medlem
Cykelringen?
Tjena!

Nån som vet hur Cityringens "Stonebreakers" är? Tunga, lätta, crappy? Kollar på mtb åt tjejen. Behöver inte vara värsting alls, men det ska ju hålla och helst inte vara för tung cykel.

Mvh
Fredrik

Senast redigerad av en moderator:
Cykelringen?
Det allmänna rådet brukar ju vara att hålla sig så långt från Cykelringen man kan... Cyklarna är kanske OK, men prissättning (och extrapriser) är bondfångeri.

Cykelringen?
Min erfarenhet av CR-cyklar är att der rostar! Men det var några år sen, så de kan ju ha bättre kvalitet nu... Men jag tvivlar.

/G

Cykelringen?
Jag vet inte vilken modell du har tittat på men kolla på Häggs, Pedalogerna eller någon annan rekommenderad butik så kan du nog hitta cyklar som är bra mycket roligare för en liten extra summa. En Kona Fire Mountain kan man väl hitta i Sverige för ca 6500:- skulle jag tro.

Edit: Cykelringen verkar alltid ha rea och deras normalpriser är helt sjukt höga så häng inte upp dig vid att dom har rea.

Kolla in denna tråd http://happymtb.org/forum/read.php/1/1131558

Senast redigerad av en moderator:
Cykelringen?
dom har väl alltid schysst rea eftersom dom höjer startpriset med 3-4000 för att sedan "magiskt" slumpa ut cyklarna till tok-rea-priser?

Cykelringen?
Ojdå, det där låter ju inte som nått jag vill stödja... Får se om vi får ihop pengar till en enklare Contessa hos den lokala cykelhandlaren istället...

/Fredrik

Cykelringen?
fphotography skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var väl lite vad jag misstänkte, men det har
> en schysst rea nu så jag vart lite nyfiken trots
> allt.
>
> Mvh
> Fredrik

Vänta tills rean är över, då sänker dom till ordinarepriser igen. Dumt att köpa när dom höjt priserna men kallar det för rea.

Tillbaka
Topp