Cykelringen +
Handla min Haro dehåcykel på cykelringen på hornsgatan
Negativ som man är mot såna leksaksbutiker så räknade ja med att ha cykeln borta i en månad efter att ja lämnat in den
Den flytande bromsen har en pinne* som håller den på samma avstånd oasett hur mkt du bromsar o hoppar på bakdämpen, den va böjd o jag behövde en ny
Dom förstog inte vad de va för ngt osv men skulle lösa problemet
Antingen skulle dom vänta på den personen som bruka beställa in grejjer(han va på semester)
eller så skulle dom fota delen, skicka till Taiwan o sen få delen skickad
Båda lösningarna fick mej nästan att gråta med tanke på hur länge ja blir ifrån cykeln!
Lämnade in cykeln sent på Lördag. Fick ett mess idag(Onsdag) från cykelringen o där de stog att den va klar!
Lösningen som va JÄVLIGT GENERÖS:
Dom plocka delen från en annan lika dan cykel från en annan cykelringenbutik!
++ Från mej!
- på en Jävla massa annat, men just nu är ja bara glad =)
Negativ som man är mot såna leksaksbutiker så räknade ja med att ha cykeln borta i en månad efter att ja lämnat in den
Den flytande bromsen har en pinne* som håller den på samma avstånd oasett hur mkt du bromsar o hoppar på bakdämpen, den va böjd o jag behövde en ny
Dom förstog inte vad de va för ngt osv men skulle lösa problemet
Antingen skulle dom vänta på den personen som bruka beställa in grejjer(han va på semester)
eller så skulle dom fota delen, skicka till Taiwan o sen få delen skickad
Båda lösningarna fick mej nästan att gråta med tanke på hur länge ja blir ifrån cykeln!
Lämnade in cykeln sent på Lördag. Fick ett mess idag(Onsdag) från cykelringen o där de stog att den va klar!
Lösningen som va JÄVLIGT GENERÖS:
Dom plocka delen från en annan lika dan cykel från en annan cykelringenbutik!
++ Från mej!
- på en Jävla massa annat, men just nu är ja bara glad =)