Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jocke77 sa:Jag kör Strava route builder och tycker det fungerar utmärkt. Smidigt att jobba i och lätt att exportera till gps.
i appen går det inte att skapa rutter. Men om du kör via hemsidan i webläge så går det. Inte optimalt alls iofs :)Foss sa:Kan man köra den i telefonen eller laddar man hem det till datorn?Jocke77 sa:Jag kör Strava route builder och tycker det fungerar utmärkt. Smidigt att jobba i och lätt att exportera till gps.
Fast det verkar ha ändrat sig nu. Så här ser Street View ut idag.![]()
Why Germany is a blank spot on Google's Street View
Since its launch in 2007, Google Street View has mapped millions of miles of roads across the world, yet very few in Germany.bigthink.com
Fast det verkar ha ändrat sig nu. Så här ser Street View ut idag.
Slumpvis valt område mitt i landet.
Inte lika tätt som i Sverige kanske, men vägar på landsbygden är ganska ofta med.
Vill du dela din plats från din telefon till ngn annan telefon brukar det enklaste vara medfinns det nån cykelnavi app (Komoot?) som kan skicka till www så nån med länk kan följa?
Provade precis i datorn, varken import route eller add new i route plammer funkar utan premium då.Inte på dator, men i mobilen.