Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad vill du ha för den? // JesperJag köpte Chipolo One Point i somras, för att fästa på lastcyklarna i stallet. Jag har inte behövt testa dem i "skarpt läge", men de verkar göra det det ska utan att knota. Blev överraskad över hur busenkelt det var att koppla dem mot telefonen.
Köpte ett fyrpack och har en oöppnad över, om du vill knipa en.
Menar du att den även fungerar med Android?Jag köpte Chipolo One Point i somras, för att fästa på lastcyklarna i stallet. Jag har inte behövt testa dem i "skarpt läge", men de verkar göra det det ska utan att knota. Blev överraskad över hur busenkelt det var att koppla dem mot telefonen.
Det står så.Menar du att den även fungerar med Android?
Deras hemsida var lite förvirrande, med väldigt liknande namn för Apple- och Android-kompatibla. Men One Point, som jag köpte, funkar för Android.Menar du att den även fungerar med Android?
Nya fyrpack verkar kosta 100 euro, så en för 200 känns schysst? Annars behåller jag den hellre, antar att man hittar ett användningsområde vad det lider...Vad vill du ha för den? // Jesper
Det är nog tyvärr lite missvisande marknadsföring. Precis som Chipolo POP så fungerar den för antingen Apple Find My eller Android Find Hub men det är inte så att den drar nytta av Apples Find My om du kör Android Find Hub och vice versa.Pebblebee fick jag reklam för på nätet. De ska ha access till både Apples Find My och Androids motsvarighet. Det tänker jag ger tillräckligt nätverk.
Med reservation för att jag missförstår din kommentar; det finns tredjepartsprodukter i kortformat som lirar med Apple-find-my. Jag har Ugreen (tror jag det heter) som jag har satt fast ii mitt pass tex.Är det inte automagiskt påslaget i nyare Androidversioner?
I övrigt håller jag med, Airtags verkar överlägset. Förutom att det inte finns i kort och andra smidiga format. Älskar mina Tiles trots begränsningarna.
Med reservation för att jag missförstår din kommentar; det finns tredjepartsprodukter i kortformat som lirar med Apple-find-my. Jag har Ugreen (tror jag det heter) som jag har satt fast ii mitt pass tex.
Har för övrigt 4 Samsung tag 2 sen ett drygt år och tycker nog att de uppdaterar oftar numer. Sämsta är att den som hängde i nyckelknippan ballade ur mekaniskt och tyckte man tryckte på knappen precis hela tiden vilket dels pep och dels drog ut batteriet. I övrigt överlever de monsunregn på cykeln och annat jävulskap.Vet inte om denna är legitim men gav mig lite extra info
![]()
I've tested dozens of Bluetooth trackers for Android, and this is the only one I recommend
After running around with dozens of Bluetooth trackers for months, there's only one I would recommend for Android users for its reliability and features.www.androidauthority.com
Om alla jobbar med samma teknik mot samma telefoner har jag lite svårt att förstå att Det är någon större skillnad?Intressant och grundligt test verkar det som. Och inte alls det utfall jag väntat mig!
Ja, nu när det uppenbarligen är öppet för tredjepartsprodukter så kan man ju tänka sig att dom skulle kunna lira ihop. Faran med tredjepartsprodukterna som jag ser det, är väl om Apple inte längre ser något incitament för funktionen om de inte kan tjäna kulor på att sälja Airtags.Ah, det kände jag faktiskt inte till. Synd att inte Äpple och Android kunde ha en gemensam standard istället.
Ursäkta dröjsmålet! Jag är nog liten sen på bollen nu! Men om du har den kvar köper jag den gärna! Vart bor du? Eller kör vi frakt?Nya fyrpack verkar kosta 100 euro, så en för 200 känns schysst? Annars behåller jag den hellre, antar att man hittar ett användningsområde vad det lider...
![]()
Chipolo ONE Point for Google's Find My Device app - Chipolo
Lost your keys? Find them with Chipolo ONE Point, the item finder that works with Google's Find My Device app. Play a sound or use distance hints in the app to pinpoint the location of your keys nearby. Or locate them far away with Google's worldwide Find My Device network. 4-pack now 25% off!chipolo.net