Lindahl195
Aktiv medlem
Cykeltrainerdags 2019
Eftersom min första seriösa cykelsäsong lider mot sitt slut och jag fått upp lite ork mot i våras, vill jag ju gärna fortsätta under vintern..
Vad skall man välja för trainer?
Har möjlighet att ha den både i garaget (ljudnivå) och i lägenheten, men jag är en ganska rastlös själ så sitta och stirra in i väggen x antal timmar kommer inte funka tyvärr.
Då antar jag att något som funkar med Swift är det som gäller, och ha den i lägenheten, vad skall jag välja? Kravspecen borde väl bli:
Någorlunda tyst för grannarna
Swift
Stabil
Lvg-cykel med 9mm qr/dropouts
Shimano kasett/body
Har ingen smart-tv, men Ps4 och android-plattor finns. Inte sugen på att köpa ny smart-tv innan vi flyttar större.. går det att få ihop på nåt vis?
Kostnad är sekundärt, hellre något som funkar. Men slipper man köpa det värsta så är det ju en bonus.
Bygg gärna vidare på tråden, det kommer väl mycket nyheter antar jag.
Vad skall man välja för trainer?
Har möjlighet att ha den både i garaget (ljudnivå) och i lägenheten, men jag är en ganska rastlös själ så sitta och stirra in i väggen x antal timmar kommer inte funka tyvärr.
Då antar jag att något som funkar med Swift är det som gäller, och ha den i lägenheten, vad skall jag välja? Kravspecen borde väl bli:
Någorlunda tyst för grannarna
Swift
Stabil
Lvg-cykel med 9mm qr/dropouts
Shimano kasett/body
Har ingen smart-tv, men Ps4 och android-plattor finns. Inte sugen på att köpa ny smart-tv innan vi flyttar större.. går det att få ihop på nåt vis?
Kostnad är sekundärt, hellre något som funkar. Men slipper man köpa det värsta så är det ju en bonus.
Bygg gärna vidare på tråden, det kommer väl mycket nyheter antar jag.