Cykelväg Cph - London?

Cykelväg Cph - London?
North sea cycle route skulle jag satsa på. Har åkt biten mellan Skagen och Middelburg.
Nu är ju Köpenhamn en bit ifrån västkusten, men du hamnar ju åt det hållet efter ett tag iaf…

Cykelväg Cph - London?
IMG_9350.jpeg

Cykelväg Cph - London?
Google maps lär ju knappast ge de roligaste vägarna för cykling. Om man inte följer något färdigt spår så skulle jag lägga en del tid på research, med strava/garmin/koomot heatmaps, street view osv.

Cykelväg Cph - London?
Skulle absolut lägga tid på att hitta fina vägar och Do sightseeing. Det går ju en del färjor oxå om man vill. Trelleborg - Lubeck el kanske via Helgoland.
Holland är nice, Groningen, Afsluitdijk, Amsterdam, och öarna & broarna i S Holland är superfint - Zierikzee tex. Passa på !

Cykelväg Cph - London?
Tåg/flyg/buss/bil till Alperna, cykla runt där önskad tid och ta sen tåg/flyg/buss/bil till London. ?
Haha det ligger nåt i det. Jag har knappt med tid och ska bara ner och hälsa på en kompis några dagar. Kanske dumt att slösa för mkt tid på cykeln då. Flyg går snabbare, har jag hört...

Cykelväg Cph - London?
Mitt med. Men är verkligen i valet o kvalet. Mycket med logistiken när man tänker efter. Det ska ju vara mysigt dessutom. Men tack för alla tips iaf!

Cykelväg Cph - London?
Tänk på att flytväst kan vara bra att ha.
Kanske våtdräkt också?
Och en (liten eller stor) båt som du kan cykla på.
Annars är det bara att följa strömmen.

Cykelväg Cph - London?
Genom DK går en del cykelvägar märkt med en blomma, Marguerite tror jag de heter. Googla på det.
Sen finns det några EU-cykelvägar, EuroVelo, om du satsar på att ta dig över vatten vid kanalen.

Tillbaka
Topp