Cykelvasan

Perlan

Medlem
Cykelvasan
Då var man anmäld till vasan 2012.
Helt otroligt 9000 anmälningar på 48 timmar !!!!
Kul att ha ett mål att träna inför.
Måste försöka haka på era onsdagsturer nu.
Imorrn blir det I2 skogen cirka två mil tuff körning.
Får väl bli löpspår och grusvägar, det är väl fortfarande blött i terrängen.

Cykelvasan
Blött i terrängen...? Det är nog bäst att jag tar din plats på vasan så kan du köra landsväg istället...

Helt sjukt vilket röj det var efter platserna. Har dock åkt två år nu och får testa något annat lopp som omväxling. Mörksuggejakten eller Engelbrektsturen ser bra ut.

Cykelvasan
Mats W skrev:
-------------------------------------------------------
> Blött i terrängen...? Det är nog bäst att jag
> tar din plats på vasan
så kan du köra landsväg
> istället...

>
>....
> annat lopp som omväxling. .....eller
> Engelbrektsturen ser bra ut.

Det är nog bäst att jag tar DIN plats, kör landsväg istället! Där fick du tillbaks av egen medicin! Lite tråkig attityd mot en nybörjare kan man ju tycka. :)

Nä men vill du köra ett roligt långlopp så rekommenderar jag kolmårdsbiken om du vill ha terräng, det var riktigt roligt! Mina favoriter i övrigt från LLC är lida loop eftersom det är hemmaplan och det mest besökta långloppet(?), mörksuggejakten eftersom lokalbefolkningen var så peppande utmed banan, finnmarksturen eftersom banan var så förbannat bra och bockstensturen eftersom det är längsta långloppet och mitt bästa minne från llc 2011.

Lycka till, och välkommen till sporten perlan! :)

Cykelvasan
Det var ju förstås menat som ett skämt. Jag ber 1000 gånger om ursäkt till Perlan. Det är klart att du du ska köra vasan. Hoppas förhållandena 2012 är som på årets vasa. Då var dammet största problemet... Lycka till!
Personligen gör det mig inte så mycket om det är blött och lerigt, men smaken är ju olika.

Tack Stizze för recensionerna över loppen. Vi får se vilket/vilka det blir.

Tillbaka
Topp