Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om det mesta, gjort min bästa tid med fs med hel kropp i mål.FS alla gånger. Jag har cyklat CV ett tiotal gånger o FS är balsam för en gubbkropp (född 65) jmf med ht. Ht fungerar men var beredd på trött kropp i Mora med krampkänning men FS går både snabbare (iaf för mig) o ger dig en trevlig målgång!
Lördag så klart. Det är ju då det gäller :-)
Köra rulle. Ja, om det går. Det är ju långa grusvägsavsnitt o då kan man ju se om man hittar något gäng som har samma tempo men sikta inte på det utan bered dig på solo o se klunga som bonus.
Jag har kört med fs, Schwalbe Thunder Burt, 2.7 bar.. fungerar för mig. Vätskerygga, 3 gels, inga stopp o löd i benen så kommer du in på typ 3.30.. beroende på väder såklart o annat...
Bara för att vara ännu mer dum i höve än vanligt så kommer jag att testa crossen iår, Thunder Burt 2,1 fram, Gravelking ss 40 el 43mm bak.Håller med om det mesta, gjort min bästa tid med fs med hel kropp i mål.
Däremot 1,5-6 & 1,8 i thunder burt 2,25 till 80 kg gubbe.
Det är olika startled. Man blir tilldelad en starttid baserat på den uppskattade tid man har angivit i anmälan.Är det olika startled för öppet spår? Eller är det gemensam start 09.00 för alla??