Cykelweekend i Sverige..

Jake

Aktiv medlem
Cykelweekend i Sverige..
Har bokat en mtb helg i Ånnaboda i Värmland... Är det någon som varit där och testat?
Eller är det någon som har andra bra tips på ställe i Sverige med massor av leder och bra övernattning?

/J

Cykelweekend i Sverige..
Svart 4 är kul å annars mycket fint i pershyttan med. Lederna i Ånnaboda är lite missvisande absolut svart är mest grus tex

Cykelweekend i Sverige..
Har precis kommit hem efter tre dagar i Högbobruk norr om Sandviken. Massor med fantastiska leder med olika svårighet. Boendet ca 1200:- med fantasktisk frukost. Att äta lunch och middag är fint och dyrt i Högbo, hotell och retaurang. Men det är ca en mil till Sandviken

Cykelweekend i Sverige..
Jag var i Ånnaboda för några veckor sedan och tycker att lederna (testade en del svarta & röda) bitvis var riktigt bra. Viktigt att man gillar kupering bara, för det var rejält kuperat. Tyvärr gick det ofta nedför på grus och sedan uppför på stig, istället för tvärtom. Så upplevde jag det. Blir nog Högbo nästa gång för mig, har aldrig varit där.

Cykelweekend i Sverige..
var i Högbo i Torsdags & Fredags, Verkligen klockrena stigar!
Blir att åka dit en helg framöver.
Bodde hos en kompis, men det finns vandrarhem precis innan Högbo bruks avfarten då.
Duch och bastu för 40:- nära stadion inne på området.
Trevligt område och mycket mtb folk!

Tillbaka
Topp