Cykla e.m. söndag, Hellas/Tyresö

Jag lägger in en möjligt jakande på det. Jag hade tänkta köra blågröna kombinationen igår och är fortfarande sugen på den. Vad säger du om det?

Jag bor i Årsta, så jag kan ta mig till Hellasgården utan problem till klockan 16.00, men om det blir regnigt och jävligt så ställer jag nog in. Du kan inte tidigare? typ 15.00?

Det ska inte regna enligt prognosen, möjligen några droppar som är snabbt övergående före tre. Imorgon däremot ska det vara hellregn. Jag måste nog starta 16 om jag ska få något gjort här hemma i trädgården först! :-)

Äsch - Jag har fått förhinder på eftermiddagen. Jag sticker iväg till Södertälje istället nu och tittar på linjeloppet. Lycka till!

Vi är 2 som ska mötas upp 16.00 på parkeringen utanför Hellasgården för att cykla runt lite, ett par timmar blir det nog. Vi är allt annat än kunniga på Hellas, förra gången hamnade vi på stigar som vi tyckte var extremt välskötta .. visade sig att vi av någon anledning hamnat på en kyrkogård utanför Tyresö :) Hur som helst hänger vi gärna med annat gäng om det finns möjlighet.
Jag är enkel att känna igen med en helröd 29er Specialized.

Tillbaka
Topp