Cykla i Åre

Cykla i Åre
Åres vandringsleder återinvigs denna sommar
Finns nog hur mkt som helst att cykla på. I en av gratistidningarsom finn i Åre medföljer en karta över de nya vandringslederna. Passa på att köra ullådalabacken när du ändå är där grymt roligt. Skulle också mkt varmt rekommendera att hyra en downhillcykel en dag och köra åreskutan nerför. Det finns spår som passar sådana som inte är vana och det är helt helt helt uuuunderbart och man överlever även om man inte tror det ibland.

Cykla i Åre
Jag var där förra veckan och tog med mig racern istället för MTB'n. Kan rekommendera sveriges förmodligen hårigaste bergsetapp. Åre - Ullådalen, 4.8 km med 340 meter höjdskillnad. Kan vara kul att att köra även med MTB sedan kan du fortsätta hela vägen upp till skutan om du inte fått nog...

Cykla i Åre
Tack för tipset om årebergscyklisterna och deras XC-dagar det vart 2 turer med dom och dom tog ut mig på fina rundor som jag aldrig hade hittat på egenhand (jag fick smaka på Håkans starka ben. Ha Ha)
på dagarna provade jag + 2 polare DH vilket härligt krasch kalas det blev i dom svarta backarna men man hade skydd så det var en otrolig kick
det här kommer jag att göra om.
Mickesöderkisen.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp