Bogey, aggresiv stil, här är stilen rätt så rå, och jag kör i samma spår, jag skulle uppskatta en lite mindre raljant stil, men här är det lite råare och så blir min stil med.
Förståelse för hundägare har jag massor av, gillar hundar men har inte haft hund, det är helt rätt. Menlösa stycken var menat som skämt, missriktat kanske.
För ett par dagar sen var jag hemma och grillade hos en kompis som har en mastiff-boxer och helt underbar hund. Men, om jag inte kände den, och den kom springade mot mig, då skulle jag bli lite spak, det kan jag lugnt säga.
Hundar är fina och allt det, men en människa kommer ALLTID före en hund, och blir människor rädda av lösspringande hundar så anser jag, observera jag, att det inte är rätt. Hundar har vi väl på MÄNNISKANS villkor? Det inbegriper väl ändå alla människor, inte bara ägaren, som så klart älskar sin hund och vet att den inte bits. Right?
Det är allt, respektera människor runt dig, och du får respekt tillbaka.
jag har bott i ett land där det inte fungerar så alltså att det är dåligt med respekt mellan människor, och det var inte roligt kan jag säga.