Spacekitty
Aktiv medlem
Cykla med marsvin...
Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Trä upp den på en av tempopinnarna, så har du koll på den hela tiden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Spacekitty sa:Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Skogling sa:Spacekitty sa:Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Vilken ända? ?
Jeppe_E sa:Skogling sa:Spacekitty sa:Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Vilken ända? ?
Men hallå! Ska hamstern inte få se vart du är på väg? Den enda ändan? ;) Munnen är ingen ända, :p Ja, såvida hamstern inte druckit för mycket sportdryck, då kan även munnen vara en ända :p
Skogling sa:Spacekitty sa:Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Vilken ända? ?
fhloston sa:Skogling sa:Spacekitty sa:Skogling sa:Jag har ett marsvin som jag vill cykla med. Tänkte börja med tempo. Hur gör man?
Vilken ända? ?
Jag föreslår den ända som pekar framåt, annars måste du nog montera bort tempopinnen innan påträdning.