Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst kan man ha "tekniken-tar-över"-perspektivet, men det är inte så jag ser det. Om jag funderar på att köpa någonting (teknisk pryl eller inte) så försöker jag analysera: fyller den ett behov eller vill jag bara ha den för att andra har den, för att reklam har lurat mig att den behövs eller av någon liknande anledning? För mig fyller datorn (som jag visade) inget behov som inte enkelt kan uppfyllas på billigare och enklare sätt.Den här diskussionen är lik många andra som handlar om användandet av tekniska manicker: Du, som människa, med dina mänskliga brister, klarar inte av konceptet som den nya tekniken innebär, och skyller då på tekniken. Ett annat exempel är Facebook: Folk slutar FB för att de får prestationsångest över att alla deras kompisar verkar göra kul grejer medans de själva inte kan det -> Facebooks fel naturligtvis. Använd cykeldatorn på ett bra sätt och den kommer vara ett jättefint hjälpmedel för dig. Använd den på ett dåligt sätt, och, som alla andra tekniska manicker, så kommer du må dåligt. Felet ligger inte i cykeldatorn utan i dig.
Sorry för OT nu men jag klickade in på några länkade artiklar och vill sprida glädjen.Kommer att tänka på denna länk.
![]()
Cyclist forgets Garmin, phone, realises he hates riding bikes - LA VELOCITA.
A Melbourne cyclist has experienced an existential crisis after forgetting any way to tell the internet that he went for a bike ride.www.lavelocita.cc