Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kom just hem, tog det lungt o grävde o spånade på alternativa dragningar. Om det blir folk som åker dit ikväll kanske man kommer förbi en sväng till :)
Han hade ingen laptop med sig när jag träffade på honom. Då höll han full fart utför andra stenkistan!
Det sista jag gjorde så körde jag det där spåret som går ner till fotbollsplanerna. Känns som att om man rekade fram någon mera sväng så har vi ett bra spår där också.
Ja, det är alltid kul med flera åkare i spåret. Dessutom så fick vi ju publik till sista åket.
Det som är lite tråkigt är att stenhällarna vid stendroppet har blivit taggade. Känns lite mera ghetto nu med färg på hällarna. Bara färgen inte gör det halt?
Var i Ale och körde hela dagen igår, satan va fint det var. Problemet är att jag antagligen hade ett litet förkylnigsvirus i kroppen som iom detta lyckades slå sig till ro då halsen är helt f*cked up. :(
Känner mig själv rätt så död i den här värmen. Hoppade också över Ale igår för att jag trodde att det skulle bli för varmt. Det kanske bara är det att jag är vek... =)
Det är för varmt under dagarna anders, du e inte vek :) Det blir väl kvälssrides i sådana fall. Ska försöka klämma in så många kvällar denna vecka det går. TIsdag o frammåt.
Fässberg: Då kan jag förstå att du kanske är aningen sliten ;-) Ni njöt väl av lite god öl också? Nästa vecka hade jag tänkt dyka upp i Lackarebäck för att lära känna min nya rocker så vi kanske syns där.
Miche skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänkte först dyka upp men skall bygga hojj och
> pimpla öl i värmen med brorsan som kommer upp
> till gbg.
>
Låter schysst! Vad dricker ni för öl?
Nej, skämt å sidå... bilder, för bövelen ge oss BILDER!
anduro skrev:
> För att göda era egon har jag knåpat ihop en
> film-snutt från åkningen den 20:e juni.
>
> Håll till godo: http://www.vimeo.com/1444405
>
> /Anders B
Haha vilken rulle! Visste inte att du filmade så mycket, kul iaf. :)
anduro skrev:
> För att göda era egon har jag knåpat ihop en
> film-snutt från åkningen den 20:e juni.
>
> Håll till godo: http://www.vimeo.com/1444405
>
> /Anders B
Fan, banan ser ju sjukt nice ut! Måste fan dit och hoja :)
Kanske blir nästa vecka, förmodar att ni kör nån kväll? Jobbar förmiddag då.. Behöver träna inför veckan i gesunda, är ju näst-nästa vecka ;)