Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Norenfalk sa:Gammal tråd. Men måste bara fråga om tips på fina cykelstigar i Ludvikatrakterna. Bor i sörvik så brukar för det mesta cykla delar av finnsmarksturen sen ta någon avstickare.
Norenfalk sa:Släta behöver dom absolut inte vara. Roligast när det är lite lerigt och blött med en del rötter/stenar. Ja det vore något. Jag är för det mesta ute själv och cyklar. Har bara 60mil i benen i vinter så är som att börja på noll :)
42Hz sa:Norenfalk sa:Släta behöver dom absolut inte vara. Roligast när det är lite lerigt och blött med en del rötter/stenar. Ja det vore något. Jag är för det mesta ute själv och cyklar. Har bara 60mil i benen i vinter så är som att börja på noll :)
Perfekt, både kondition och stigpreferenser! :)
Då har jag massor med stig att guida på om det önskas! Denna vecka och nästa har jag dock ingen möjlighet. :/
42Hz sa:RR från en favoritrunda med mycket stök, tyvärr en hel del klättring också. =)
http://happyride.se/forum/read.php/1/2296646/2296655
Ska se om jag kan rota fram sträckan, går nära Sörvik men du kanske redan snurrat där?
WipeClean sa:Tjo Harri, den där ser fin ut, måste testas inom kort, har du testat gamla FMT till Stensbo nyligen?
Norenfalk sa:42Hz sa:RR från en favoritrunda med mycket stök, tyvärr en hel del klättring också. =)
http://happyride.se/forum/read.php/1/2296646/2296655
Ska se om jag kan rota fram sträckan, går nära Sörvik men du kanske redan snurrat där?
Har cyklat en hel del efter dessa stigar. Kanske missat någon av dina bitar :)
bandbredd sa:Jag och fairass är väl ute och lattjar ett par gånger i veckan beroende på hur jobbschemat ser ut. Så nån finns det väl alltid att haka på :-)
bandbredd sa:Finns inget att skämmas över, det ska vara kravlöst och roligt ;-)
42Hz sa:Vet inte om det blir LVG eller fatbike idag...
Norenfalk sa:bandbredd sa:Finns inget att skämmas över, det ska vara kravlöst och roligt ;-)
Det är sant. Jobbar du kvar på nokas? :) själv jobbar jag i Uhven ;)
Andreas G sa:Såg ut som en trevlig tur det där 42Hz. Du har möjligtvis inte den där turen sparad som GPX fil eller liknande?
Hade varit trevligt att ladda in den i edgen nästa gång jag är hem till Ludvika :)