Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SuperApe sa:Jag har fixat. Beställt skidor. Lär bli vår any day nu.
Uppvärmningen är hittepå. Ska skriva till Tomten nu ;)42Hz sa:Om man är ateist då? Snälla globala uppvärmning?
mv70 sa:Uppvärmningen är hittepå. Ska skriva till Tomten nu ;)42Hz sa:Om man är ateist då? Snälla globala uppvärmning?
42Hz sa:mv70 sa:Uppvärmningen är hittepå. Ska skriva till Tomten nu ;)42Hz sa:Om man är ateist då? Snälla globala uppvärmning?
Just ja! Ja, tomten funkar lika bra som gud(arna)!
.A. sa:Alltså, jag är trött på snö. Snälla, kan du fixa det?
iMats sa:42Hz sa:mv70 sa:Uppvärmningen är hittepå. Ska skriva till Tomten nu ;)42Hz sa:Om man är ateist då? Snälla globala uppvärmning?
Fast då får vi väl vänta till julafton innan snön försvinner?
Cykelpendlar varjedag är trött på vita möglet ?NickPick sa:Det är väl bara att cykla.
Kupa sa:iMats sa:42Hz sa:mv70 sa:Uppvärmningen är hittepå. Ska skriva till Tomten nu ;)42Hz sa:Om man är ateist då? Snälla globala uppvärmning?
Fast då får vi väl vänta till julafton innan snön försvinner?
Nej då, DET FINNS MÅNGA T-O-M-T-A-R här också. :)
Yonna sa:Men sluta omedelbart med gnälla och be till alla gudar och tomtar! Det är ju härligt i snön!
Jag sitter som en prinsessa framför tältet, ingen vågar sig ute just nu, härligt :)
Framförallt när man fått en påse O'boy ..
.. och med lite förstärkning är livet ännu bättre :)
Bengt-re sa:Yonna sa:Men sluta omedelbart med gnälla och be till alla gudar och tomtar! Det är ju härligt i snön!
Jag sitter som en prinsessa framför tältet, ingen vågar sig ute just nu, härligt :)
Framförallt när man fått en påse O'boy ..
.. och med lite förstärkning är livet ännu bättre :)
Du är lite hårdare... Vi som är gjorda av socker tål inte ovädret...
Spirit? Du menar förstås sprit! härligt varm ja ;)ceel sa:jag vill ha värme (eller Yonnas fighting spirit)!
Peth sa:Mars, april har knopp i håret my ass! 90 cm snö på gräsmattan. Det har väl smält undan lagom till att första snön börjar falla nästa höst.
Manurhin2 sa:SuperApe sa:Jag har fixat. Beställt skidor. Lär bli vår any day nu.
Tack
+1Bengt-re sa:Bort med snön nu innan jag blir fet på riktigt...
Konkret sa:Peth sa:Mars, april har knopp i håret my ass! 90 cm snö på gräsmattan. Det har väl smält undan lagom till att första snön börjar falla nästa höst.
Lugn och fin. den kommer inte smälta bort. Den kommer regna bort!
gerrardsdobbar sa:Men..... hörni.
Om vi alla ställer våra bilar på tomgång dygnet runt ett par dagar. Borde inte det hjälpa?
#JeSuisGeni
Henrik_E sa:Den 20:e rakar jag benen, sen får Yr säga vad fan de vill.