Cykloteket Västberga

Cykloteket Västberga
Kontaktade dom i somras för att boka upp en body Geometry-fit tid, han jag pratade med lovade att en annan kille som höll på med detta skulle kontakta mig, jag hörde ingenting på några dagar så jag skickade även ett mejl till dom, fick inget svar där heller.

Tröttnade rätt kraftigt på dom och ringde en annan större cykelbutik i city och fick en tid direkt.

Är det fler än jag som har haft problem med cykloteket?

Vill trots detta ge dom en eloge när man är i själva butiken, bra service där i alla fall.

//Anders

Cykloteket Västberga
Superfettot (fd Fettot) skrev:
-------------------------------------------------------
> Vill trots detta ge dom en eloge när man är i
> själva butiken, bra service där i alla fall.
>
> //Anders

Håller helt med dig på den punkten. Oerhört hjälpsam butikspersonal.
Ingen åsikt om det andra eftersom jag inte testat det själv. Om deras fit-killar hade semester eller var upptagna tycker jag att du borde ha blivit meddelad det.

Cykloteket Västberga
Superfettot (fd Fettot) skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det fler än jag som har haft problem med
> cykloteket?
>
> Vill trots detta ge dom en eloge när man är i
> själva butiken, bra service där i alla fall.
>
> //Anders

Har både bra och mindre bra erfarenheter av Cykloteket. Beror på vem i personalen man pratar med och vilken butik det gäller. Västbergabutiken har jag bara bra erfarenheter av. Åker hellre dit än till någon av de andra butikerna.

Cykloteket Västberga
Ringde till dem (norra station) i somras, efter inget svar de första hundratjugosex gångerna svarade någon till slut. När jag kort presenterat mig och mitt ärende bad personen i andra änden att jag skulle ringa igen om ett par minuter för han var minsann upptagen, med en kund...

De fick inte sälja en cykel till mig den gången, förmodligen inte i framtiden heller.

Cykloteket Västberga
Det är alltid svårt att ringa en butik. Men denna butiken verkar ha stora problem med kommunikationen till sina kunder. Mail verkar inte riktigt funka och telefon är svårt att komma i kontakt med rätt person. Men när man väl kommit i kontakt med rätt person så verkar dom vara hur bra som helst.

Tillbaka
Topp