Berk
Aktiv medlem
Däck för stigcykling som håller året runt
Nu så!Visa bilaga 581371 nya forekaster test som framdäck
En riktigt bra däck för året runt för dig som inte får minusgrader!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu så!Visa bilaga 581371 nya forekaster test som framdäck
Var hittade du det? Var ute och kikade men hittar få av den nya modellen.Nu så!Visa bilaga 581371 nya forekaster test som framdäck
Va inte får minusgrader ? , Vet inte hur ni får problemet med dubbarna på vintern . Här är inga problem med det och vi har rätt gott om minus här nere med. Dock kör vi inte mycket på berghällar.En riktigt bra däck för året runt för dig som inte får minusgrader!
Bikeinn 489kr isf 800. 1vecka leverans.Var hittade du det? Var ute och kikade men hittar få av den nya modellen.
Har du testat det nya ?En riktigt bra däck för året runt för dig som inte får minusgrader!
Bikeinn 489kr isf 800. 1vecka leverans.
Nä dual är dom som bikeinn har. Passar mig braVar det maxxterra du fick?
Nä dual är dom som bikeinn har. Passar mig bra
Ska du köra Dual fram :oNä dual är dom som bikeinn har. Passar mig bra
Man får cykla som att man har grepp. Jag körde hel ESS 2015 med DHF single compound både fram och bak… vettefan om jag hade vågat idag men det gick bevisligen.Ska du köra Dual fram :o
Vissa är mer vågade än andra :p
Ja då kört det hela året med gamla forekaster fram. Och inga problem med det även satt några strava PR nerför. Mer teknik än gummit då vi har mest jordbaserat underlag (då är det mer mönster än gummit som gör nytta känner jag) maxxterra rullar så segt med man vill ju ha fart ;)Ska du köra Dual fram :o
Vissa är mer vågade än andra :p
Hunnit testa det än? Hur är det mot gamla Forekaster och vad vägde det in på?Nu så!Visa bilaga 581371 nya forekaster test som framdäck
Eftersom egenskaperna i gummit ändras, kan det nog kallas kemisk reaktion tänker jag, men den råkar vara reversibel. :)Bara tillfälligt. Det är inte en kemisk reaktion, endast ändrade egenskaper med tempen.![]()
Nä jag har inte kört det än. Det vägde in på 918gram.Hunnit testa det än? Hur är det mot gamla Forekaster och vad vägde det in på?
Var sugen på det nya men visste inte när de skulle släppas så blev specz istället.
Nä, det sker ingen kemisk reaktion. Det är de fysikaliska egenskaperna som ändras. Precis som att viskositeten hos olja ändras med temperaturen. Eller att vatten går från flytande till fast under 0°C.Eftersom egenskaperna i gummit ändras, kan det nog kallas kemisk reaktion tänker jag, men den råkar vara reversibel. :)