jonte987
Aktiv medlem
Däck läcker som ett såll
Ja, men det smög in lite trams och till sist väljer han TL eftersom det rullar bättre.....Jag tycket videon var balanserad och belyste ämnet från flera olika håll. :-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men det smög in lite trams och till sist väljer han TL eftersom det rullar bättre.....Jag tycket videon var balanserad och belyste ämnet från flera olika håll. :-)
Så här fick det bli. Bort med däcket, häll ut vätskan och i med slang och pumpa upp.Lägg i en slang, slit ut däcket/däcken, köp nya och kör slanglöst därifrån!
Nu såg jag den bara med ena ögat men jag tyckte slutsatsen var "det beror på".Ja, men det smög in lite trams och till sist väljer han TL eftersom det rullar bättre.....
Varför att ha barn utan att kunna utföra experiment på dem och deras utrustning?Köpte ny MTB till dottern i helgen som har möjlighet till tubeless. Jag tänkte att jag inte har bandbredd för att lära mig nåt nytt, men när hon tindrar med ögonen och säger "snälla pappa, kan vi inte prova med tubeless?" är det svårt att hålla emot.
Kanske kommer fylla på i den här tråden i sommar![]()
Köpte ny MTB till dottern i helgen som har möjlighet till tubeless. Jag tänkte att jag inte har bandbredd för att lära mig nåt nytt, men när hon tindrar med ögonen och säger "snälla pappa, kan vi inte prova med tubeless?" är det svårt att hålla emot.
Kanske kommer fylla på i den här tråden i sommar![]()