Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det nån som har testat dessa däck? Har blivit rekommenderad dessa som ett bra allrounddäck. Har tidigare kört på Racing Ralph/Nobby Nic och varit nöjd med dom.
Varför byta när man är nöjd? Jag kör också RR och NN och är väldigt nöjd med dessa däck. jag skulle inte byta om jag är nöjd med ett däck. Men testa gärna någons kompis däck och OM dom är bättre så byt då istället.
Jag har kört på XCR dry. XCR dry 2 har ett annorlunda mönster så jag vet inte om de går att jämföra. jag tyckte att dom fungerade bra men slets snabbt. det har skrivits om michelins XCR AT däck som skogling körde på och det var samma problem med slitaget på dom. gummit är mjukt som tusan.
jag gillade dom annars. körde dom mest i torrt och minns inte att dom var dåliga då det var vått.
Hade XCR Dry (UST) tidigare, funkar aldeles utmärkt så länge det är tort och inte lerigt. Bra rull och ok på stigar. Bättre än Fast Fred på det mesta.
Har nu bytt till Maxxis Ignitor (UST) som har sämre rull på asfalt men är betydligt skönare i skogen och dessutom funkar när det är blött och lerigt.
Kört XCR Dry (ust). grymt fäste på allt när de är nya men slits fort, nu är de halvdana på det mesta. Släpper dessutom lite lömskt på berg. Köpte dem i höstas och upptäckte nu till våren att det är massa småsprickor i sidoväggarna. De håller fortfarande tätt men det ser inte bra ut. jag testar Schwalbe nästa gång.