Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som kan tipsa om ett däck som i första hand rullar bra/lätt.
Kommer att åka med detta däck mest på grus och asfaltsvägar men även virra in mig på några enklare stigar.
Stewe skrev:
-------------------------------------------------------
> Continental Speedking 2,3
> http://www.cyclecomponents.se/1/sv/artiklar/mounta
> inbike/komponenter/dack/26-3/dack-slang/26x22-37/c
> ontinental-speedking-26x23-vikbart.html
>
> Mycke däck för pengarna, rullar mycket bra men
> kanske lite dåligt grepp i skogen.
Kompisen satte på Race king 2,3. Funkar riktigt bra. Bra bett på alla underlag + lättrullat. Själv kör jag fn på WTB, men kommer att köpa Race king vid nästa byte.
Race King 2.2 är lätt det bästa däcket - utom vid lerföre. De rullar lätt, greppar bra och har stooor volym som gör dem sköna att köra på (2 bar räcker gott för 75 kg-åkare), dessutom ganska lätta i Supersonic-version.
Sitter Kenda Nevegal 2.35'' Stick-E på en ny inköpt AM cykel. Någon som varit med i gemet som tycker det är värt att uppgradera till Racing Ralph eller dylikt? Funderar på o slänga in lite Stan's gegga i hjulet för o testa tubeless i vilket fall.. (Hos svärföräldrar, ny cykel och uttråkad..behöver mecka).
För min del blir det snarare mest transport sträcka på kanske nån mil ibland till stigen och så mycket stig som möjligt, vill försöka hitta nån bra kompremiss mellan rulla dit o bra grepp i skogen. Har inga större koll på Kenda däcken känner jag så..