Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Mot fördämning.
staine sa:Pfaff sa:Mot fördämning.
Menvaf.. har du emigrerat?
Crossmax sa:Nice dropp till platt?
Ahh... Nävekvarn, ja där är det verkligen vackert!Bengt-re sa:Mot något vackert!
us930 sa:Ahh... Nävekvarn, ja där är det verkligen vackert!Bengt-re sa:Mot något vackert!
Då flyttar vi oss några hundra mil söderut....
Mot trädgårdens vinrankor, El Hierro, Kanarieöarna.
Mvh Ulf S.
Cyklot B sa:Mot pollare. Mot mälare. Mot ljus.
emmer sa:Mot nybesegrad backe
(Upp och ned på grus med smala hårdpumpade däck och dessutom fälgbroms och kokosplastfälgar. Jag är död...)
emmer sa:Mot nybesegrad backe
(Upp och ned på grus med smala hårdpumpade däck och dessutom fälgbroms och kokosplastfälgar. Jag är död...)
Vet det :-) men tycker att en främre hållare är ivägen för mycket när man ska bära. Så får jag inte bryta mot #52 så tänker jag jäklar ingen vattenflaska ha (som oftast är antingen full, för att jag glömmer dricka, eller tom, för jag glömmer fylla på efter att ha tömt ut det äckliga gamla vattnet...).Pfaff sa:Definitivt! Rule#52... :)
Bengt-re sa:Mot före detta ek. I regn.
Kupa sa:Bengt-re sa:Mot före detta ek. I regn.
Även om det är en fd ek så kan jag tycka att den där mer hör hemma i den "andra" tråden, alltså "däcktryck på cykelvasan".
6 bar bak 5.5 fram, detta enligt hotellstandarden.NLC sa:Däckstryck i cykelväskan?
nieves sa:6 bar bak 5.5 fram, detta enligt hotellstandarden.NLC sa:Däckstryck i cykelväskan?
us930 sa:Mot sten
Mvh Ulf S.
Bengt-re sa:us930 sa:Mot sten
Mvh Ulf S.
Var fann du den stenen?
us930 sa:Bengt-re sa:us930 sa:Mot sten
Mvh Ulf S.
Var fann du den stenen?
I Adeje på Teneriffa, strax ovanför rondellen vid södra infarten.
Mvh Ulf S.
Bengt-re sa:us930 sa:Bengt-re sa:us930 sa:Mot sten
Mvh Ulf S.
Var fann du den stenen?
I Adeje på Teneriffa, strax ovanför rondellen vid södra infarten.
Mvh Ulf S.
Aha.... Ser trevligt ut!