Dagens aktivitet

Dagens aktivitet
Byggt landning:

Bilagor

• IMG_6415.JPG
    IMG_6415.JPG
    128.5 KB · Besök: 71
Dagens aktivitet
Har varit och röjt och sanerat på Djurgårdsvarvet efter torsdagens explosion, jädrar vad det såg ut när gryningsljuset infann sig efter att avspärrningarna hade hävts :-( T

Dagens aktivitet
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Bytt till vinterdäck på bilen. Festligt värre.

Med tanke på hur halt det är nu på eftermiddagen var det säkert värt "allt" besvär :-) T

Dagens aktivitet
Promenerade hem från ett kundbesök på Vasagatan igår eftermiddag. Turen genom Gamla Stan/Stortorget och dess julmarknad bjöd på härlig julstämning med den lilla snö som fanns igår. Borde ta samma promenad idag.

Dagens aktivitet
Åkte till Backlura och köpte lite begagnade leksaker idag.
Vällingby är toklångt bort. Bortom det ligger Hässelby. Sen kommer Hässelby Villastad. Längst bort i Hässelby Villastad ligger Backlura.
Sjuuuukt långt bort är det.

Nu vet ni det.

Dagens aktivitet
captain8track skrev:
-------------------------------------------------------
> första lugna löpturen efter 2veckors sjukdom.
> var massa is i skogen så det var en hal historia.

Ska du fortsätta springa på vintern rekommenderar jag Icebugskor, mina pjuck med 16 carbidståldubb under varje sula slinter man inte med oavsett om det är packad snö eller is :-) T

Dagens aktivitet
ca 2 mil på snö nästa gång skal jag nog ta på glasögon då gula efter 3 vändor offtrack,
men 7-8 minus funkade allt perf till och med gammal sid`n va glad ..

Inget dubb här med mera spännande så

//svein

Dagens aktivitet
Dags för årets andra tur runt i hellas/erstaviken. En underbar vinter dag med mycket folk i rörelse. De blir så förvånade att det kommer cyklister på vägarna. Eller hästar. Nåja det blev att köra på en mtb med frusen framgaffel. Underlaget på grusvägarna var trevligt. Sugen att testa dem med cx´n utan dubbisar.
Skippade hellas gården pga folkmängden. Undrar när de kommer på att de kan ha öppet på kvällarna? Det vore perfekt kunna ta en gulasch soppa på vägen hem från jobbet.

Dagens aktivitet
Cyklade runt i Sicklaskiftet efter lunch. Magiskt! Traktormakt, Fem Svåra och Champs Élysee var perfekt upptrampade. Körde lite på det som är kvar av Indianer och Vita också, men det var mindre spårat där. Kall, sträv snö och löst pumpade Rampage gjorde att Ninern hade kanongrepp. Kall om tårna mot slutet, men det var det värt. Blir en tur imorgon också. Kanske borde leta vinterskor...

/K

Dagens aktivitet
För att bara vara 15 månader skapade lillkillen rätt mycket jobb i natt, har sköljt upp 3 uppsättningar sängkläder och samtliga handdukar i hushållet, ser fram mot några timmar sömn innan det är dags för tvättstugan kl 7... Innan dess han vi med en långpromenad på dagen och 40 minuter pulkaåkning på kvällen :-) T

Dagens aktivitet
Gick till den lokala butiken och köpte ost och marmelad. Mirja är ute och tränar längdskidor och sen blir det varm choklad med ost/marmeladmackor.
Jag orkar inte göra ett skit mer idag.

Tillbaka
Topp