Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lyktstoplemedhjul sa:-6 ute. 10 grader inne, detta kommer inte vissa av mina krukväxter att gilla. Dessutom måste jag fixa luftfuktigheten.
Fläkt imorgon helst två. men börjar med 1.
Torrbollen har väl kemikalier i sig, känns sådär..
Sen kan jag inte besluta om cyklen lutar liiiiiite åt vänster.
jaja nu ska jag duscha.
/the best
AX3L sa:Lyktstoplemedhjul sa:-6 ute. 10 grader inne, detta kommer inte vissa av mina krukväxter att gilla. Dessutom måste jag fixa luftfuktigheten.
Fläkt imorgon helst två. men börjar med 1.
Torrbollen har väl kemikalier i sig, känns sådär..
Sen kan jag inte besluta om cyklen lutar liiiiiite åt vänster.
jaja nu ska jag duscha.
/the best
Torrbollen är väl bara vanlig kalciumklorid aka vägsalt? Om inte annat kan man använda det och göra en egen för några få kronor.
MartinC sa:Hovrätten:
Vittnade idag som sakkunnig (rättsläkare) i ett brottmål. Blev grillad i en halvtimme av försvaret om olika skador. Sedan lämnade domaren ordet till åklagaren med en undran om han hade några frågor till mig.
Åklagaren: Jag har en fråga: cyklade du hit ?
Jag: Ja...
Åklagaren: tack, då var det bra så.
mikipedia_ sa:MartinC sa:Hovrätten:
Vittnade idag som sakkunnig (rättsläkare) i ett brottmål. Blev grillad i en halvtimme av försvaret om olika skador. Sedan lämnade domaren ordet till åklagaren med en undran om han hade några frågor till mig.
Hade det nå med saken att göra?
MartinC sa:mikipedia_ sa:MartinC sa:Hovrätten:
Hade det nå med saken att göra?
Nej inte alls. Väldigt märklig (om än konisk) kommentar i en rättssal. Tolkade den som ett utslag för att han inte hade några frågor alls och var tillräckligt trygg för att avdramatisera ögonblicket. Och ja jag hade cyklat dit...
Sambal Oelek sa:Också tuff dag, tvättat cyklar.
Gjort diverse småupgrades på en hoj.
Meckat diverse småsaker på två hojar.
Druckit kaffe och ätit choklad nu och funderar på vad jag borde göra nu!?
blev lite sent för det tyvärr. Men jag bytte skåpsluckor istället ?Bengt-re sa:En kvällsrunda?
Sambal Oelek sa:blev lite sent för det tyvärr. Men jag bytte skåpsluckor istället ?Bengt-re sa:En kvällsrunda?
Bengt-re sa:Tvättat cyklar, kedjevård på cyklar, monterat nya däck på reservhjul, justerat bakväxel på en cykel.
Inte cyklat. ?