Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Rydell sa:
Vad ren å fin din är, åker du bara grusväg med den???
42Hz sa:Bluto is back! =)
Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:
Torrt och fina stigar denna dag ? Har du byt bakdämpare på din?
Jimel sa:Premiär turen på nya cykeln igår
mikipedia_ sa:Rydell sa:mikipedia_ sa:Rydell sa:
Torrt och fina stigar denna dag ? Har du byt bakdämpare på din?
Japp. Blev en monarch plus rc3 en helt annan cykel! Finns en tråd om det å lite andra funderingar "eventuella vinster med annan dämpare"
Jäklar! Den bakgrunden går inte av för hackor.anderssvensson sa:Min Trek Top Fuel 9.8SL
marr sa:Jimel sa:Premiär turen på nya cykeln igår
Vänd på den :p
Zorban sa:Jäklar! Den bakgrunden går inte av för hackor.anderssvensson sa:Min Trek Top Fuel 9.8SL
Fin cykel oxo såklart :)
Hahaha! Allt för att få rulla på sten :)EST sa:Idag kom jag på att man kunde lösa Alvedon innan cykelturen mot det spruckna revbenet?

aahlborg sa:Skulle byta pedaler men jag får göra det en annan dag. Kommer från Biltemalådan med 15mm-mjukostnyckeln som plötsligt var 17mm. Dags att köpa lite CrV hårdost istället.
Någon som har tips på hur jag får ut biten som fastnat? Jag vill gärna återanvända bitshållaren.
Wilkas sa:Ibland går det nästan som man har tänkt!! ;)
JojjeM sa:Wilkas sa:Ibland går det nästan som man har tänkt!! ;)
Haha. Den var bra.
Hoppas att det slutade utan bestående men.
/Johan
Grym bild! Var är det?mkallstrom sa:Säsongens första mtb-runda för mig. Stigen svängde höger efter den där bilden, jofahjalm fortsatte i tangentens riktning.
https://flic.kr/p/G9Dp3X
MTB by Magnus Källström, on Flickr
En avstickare från A-trail ner mot Järlasjön, tror att den heter Nacka 4 på Strava. Kul, men lite kort (som det mesta i Stockholm).H. sa:Grym bild! Var är det?
Ja, ofta blir det ju inte mer än en backe pm det är sådär brant. Men det såg riktigt bra ut! Faktiskt så bilden ger lite #döds-känsla.mkallstrom sa:En avstickare från A-trail ner mot Järlasjön, tror att den heter Nacka 4 på Strava. Kul, men lite kort (som det mesta i Stockholm).H. sa:Grym bild! Var är det?
JojjeM sa:Wilkas sa:Ibland går det nästan som man har tänkt!! ;)
Haha. Den var bra.
Hoppas att det slutade utan bestående men.
/Johan
Det löste sig med en penna och superlim :)Makten sa:borra ett hål och banka ner nåt som är lite större än hålet. Sen drar du upp skiten:-)aahlborg sa:Skulle byta pedaler men jag får göra det en annan dag. Kommer från Biltemalådan med 15mm-mjukostnyckeln som plötsligt var 17mm. Dags att köpa lite CrV hårdost istället.
Någon som har tips på hur jag får ut biten som fastnat? Jag vill gärna återanvända bitshållaren.
----------
Har haft huvudvärk hela eftermiddan men kunde inte låta bli att rulla runt lite på HT:n och glo ändå.
mkallstrom sa:Säsongens första mtb-runda för mig. Stigen svängde höger efter den där bilden, jofahjalm fortsatte i tangentens riktning.
https://flic.kr/p/G9Dp3X
MTB by Magnus Källström, on Flickr
Har för mig att jag hörde nåt om trasiga hjul, men det kan ha varit något annat som hade rasat också (men inte ramen.... än).Luthman Photography sa:Trevligt att den lilla gossen kör hardtail ibland också. Eller har jag missat att Rune dött?
EST sa:Hopptak :)