Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska vara:Wilkas sa:Hitta ett vindskydd!
Klavikel sa:Kvällstur med solnedgång i ofattbart vackra Lofoten...
daikai1 sa:Får väl ta min Happyride-oskuld.
Tänkte ta upp cykling lite lätt och satsa va någon del av cykelvasan nästa är, är helt otränad just nu.
Har en fincykel sen har jag denna, man kan ju inte visa att man åker runt på en yosemite cykel. Gillar stuket som blev, lite hemmabygge
Jag ser allt att det är en Yosemite Prestige från 2007, som i original var vackert blå. Ser också att du har originaldäcken på, som är mjuka och kassa, så du får byta dem mot ordentliga cross-däck för att det ska funka med 28 tum i skogen?daikai1 sa:… man kan ju inte visa att man åker runt på en Yosemite cykel.
mikipedia_ sa:Klavikel sa:Kvällstur med solnedgång i ofattbart vackra Lofoten...
Ser fint ut!
Vad ägnar du dig åt för cykling där uppe, lvg lr mtb?
Där har du rätt att det är en prestige, fast den har stått ute i ganska många år och var riktigt skavd i färgen. Dessutom är det bara att dra av färgen om jag ångrar mig, biltemas "plastfärg"Cyklot B sa:Jag ser allt att det är en Yosemite Prestige från 2007, som i original var vackert blå. Ser också att du har originaldäcken på, som är mjuka och kassa, så du får byta dem mot ordentliga cross-däck för att det ska funka med 28 tum i skogen?daikai1 sa:… man kan ju inte visa att man åker runt på en Yosemite cykel.
EST sa:Janne tog fel väg över stenen men hittade en fin parkering cykeln stod kvar av sig själv :)