Scott_Blackstone
Medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nobby Nic?liveforthis sa:Go runda
Jag har cykeltvätt i duschen... fungerar bra ;)pkarlsson sa:Man får göra vad man kan i lägenhet. ?
xdr sa:Nobby Nic?liveforthis sa:Go runda
Sambal Oelek sa:Campar vid Bohusleden här. Inte alls tokigt. Varmt men fläktar lagom. Tråkigt bara att jag glömde kaffepulvret ? får koka upp några växter istället ? kanske blir ett kvällsdopp snart.
haha, ja, det är två stora stigar som korsar varandra där, här är den mindre lite vid sidan av. Lite mer vindstilla här nere.Arsozath sa:Mitt på ser det ut som ?. Nog dags för en egen tälttur snart. Tack för inspirationen! God natt.Sambal Oelek sa:Campar vid Bohusleden här. Inte alls tokigt. Varmt men fläktar lagom. Tråkigt bara att jag glömde kaffepulvret ? får koka upp några växter istället ? kanske blir ett kvällsdopp snart.
Crossmax sa:Blått och rött från Santa Cruz.
Ibis råkar också komma från Santa Cruz...fredrik168 sa:Crossmax sa:Blått och rött från Santa Cruz.
Har santa gjort en ibiskopia??????
Överträffar dig själv... IgenKällis sa:Gårdagens cykling på förmiddagen i Roslagen.
//Källis
De där är ju inte slut. Du har inte metall mot metall på någon av dem.mikipedia_ sa:Trode jag behövde lufta bakbromsen då den börjat ta lång in mot handtaget., Men hade väldigt tunna belägg?
Så med nya i så är det som nytt igen?
Rattnalle sa:De där är ju inte slut. Du har inte metall mot metall på någon av dem.mikipedia_ sa:Trode jag behövde lufta bakbromsen då den börjat ta lång in mot handtaget., Men hade väldigt tunna belägg?
Så med nya i så är det som nytt igen?
Men vad jag minns från mina MT4or hade de för liten reservoar för att fixa att beläggen slets. Typiskt obra.