mikipedia_
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bearthefear sa:Älgen vägrade flytta sig från stigen, så jag blev hänvisad till att bära cykeln i obanad terräng runt älgens viloplats. Den tittade bara förundrat på mig... Klart man inte vill bli störd av ett frustande mtb-svetto mitt i lunchvilan!
viggen sa:Dagens enduroskägg tilldelas Paco! Lite lagom med snö och inte alldeles åt fanders för mycket lera/blöta på Våfflan.
Ser riktigt fint ut! Såna dagar är hösten nästan bästa årstiden.xyklisten sa:Rekordlågt misärindex idag
Verkligen. En vecka in i oktober och fortfarande snustorrt i skogen.H. sa:Ser riktigt fint ut! Såna dagar är hösten nästan bästa årstiden.xyklisten sa:Rekordlågt misärindex idag
Hucka den jäveln! :)bearthefear sa:Älgen vägrade flytta sig från stigen, så jag blev hänvisad till att bära cykeln i obanad terräng runt älgens viloplats. Den tittade bara förundrat på mig... Klart man inte vill bli störd av ett frustande mtb-svetto mitt i lunchvilan!
Älgen från bilden innan ;)aanton sa:Låg på stigen under gårdagens runda!
EST sa:Testat cyklar mellan 10 å 18 på Steel is real demo dag i så jävla bra!
Ja dom där verkar riktigt fina!EST sa:Provade väldens snyggast cykel idag å satan va nice den var å glöm inte att de är inte äns dyra helt sjukt jävla vacker❤❤❤
tobgren sa:Ja dom där verkar riktigt fina!EST sa:Provade väldens snyggast cykel idag å satan va nice den var å glöm inte att de är inte äns dyra helt sjukt jävla vacker❤❤❤
EST sa:Vart har vi varit idag då?
marr sa:EST sa:Vart har vi varit idag då?
Starling?
Kul! Hoppas också kunna hälsa på någon gång och få med mig Swoop:en.EST sa:marr sa:EST sa:Vart har vi varit idag då?
Starling?
Japp typ 4 timmar häng i verkstan❤
EST sa:Vart har vi varit idag då?
Höstmord:)weldion sa:Höstmood