D
Deleted member 43681
Guest
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Från morgonens svettorunda... :-) Perfekt start på dagen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:marr sa:Mini_me sa:AX3L sa:Jimel sa:Den här varningsminan skrämde skiten ur mig idag ?
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Ja vafasen jag är inte så duktig på benämningarna ? 20 år sedan jag gjorde lumpen.
AX3L sa:Jimel sa:marr sa:Mini_me sa:AX3L sa:Jimel sa:Den här varningsminan skrämde skiten ur mig idag ?
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Ja vafasen jag är inte så duktig på benämningarna ? 20 år sedan jag gjorde lumpen.
Jag skiter väl i vad den kallas, jag var mer intresserad av hur du kunde komma i närheten av en sån!
AX3L sa:Jimel sa:marr sa:Mini_me sa:AX3L sa:Jimel sa:Den här varningsminan skrämde skiten ur mig idag ?
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Jag skiter väl i vad den kallas, jag var mer intresserad av hur du kunde komma i närheten av en sån!
Jimel sa:AX3L sa:Jimel sa:marr sa:Mini_me sa:AX3L sa:Jimel sa:Den här varningsminan skrämde skiten ur mig idag ?
Varningsmina?!
Ja!? Wtf??
Larmmina om jag får be.
Cyklade på ett övningsfält, kollade såklart både hemma och på skyltarna vid fältet så det inte var någon övning.
Strax efter minan så stod två tält men inte en människa syntes till. Antar att dom pausat för helgen men lämnat kvar förläggningen, borde tagit ner minan kan jag tycka ?
Finns någon bild till om man kollar min instagram.
Zwinto10mm sa:Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
mikipedia_ sa:Zwinto10mm sa:Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
Snygg bild! Å Erika ser snabb ut?
mikipedia_ sa:Zwinto10mm sa:Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
ErikaB sa:mikipedia_ sa:Zwinto10mm sa:Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
En bild ljuger aldrig. Ps. Kolla inte strava ?
marr sa:ErikaB sa:mikipedia_ sa:Zwinto10mm sa:Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
Lite nyfiken, fin orange. Men vad har du gjort med höljet? På höger sida, ser ut att vara hur tjockt som helst.
ErikaB sa:marr sa:ErikaB sa:mikipedia_ sa:Zwinto10mm sa:Äntligen snöfritt (nästan) i Källviken!
Lite nyfiken, fin orange. Men vad har du gjort med höljet? På höger sida, ser ut att vara hur tjockt som helst.
Tack. Det är en plastspiral för broms och droppern. Lite väl klumpigt håller jag med om. Kanske snyggare att tejpa?
Har du någon bild att ladda upp från fotografen som var med er idag?liveforthis sa:Trevlig cykling idag och bra fotograf hade vi med oss också.
Jo, men det kändes inte som den kom från den duktiga fotografens kamera bara. Sorry!liveforthis sa:weldion sa:Har du någon bild att ladda upp från fotografen som var med er idag?liveforthis sa:Trevlig cykling idag och bra fotograf hade vi med oss också.
Va menar du, Syns inte bilden ?
weldion sa:Jo, men det kändes inte som den kom från den duktiga fotografens kamera bara. Sorry!liveforthis sa:weldion sa:Har du någon bild att ladda upp från fotografen som var med er idag?liveforthis sa:Trevlig cykling idag och bra fotograf hade vi med oss också.
weldion sa:Jo, men det kändes inte som den kom från den duktiga fotografens kamera bara. Sorry!liveforthis sa:weldion sa:Har du någon bild att ladda upp från fotografen som var med er idag?liveforthis sa:Trevlig cykling idag och bra fotograf hade vi med oss också.
liveforthis sa:Trevlig cykling idag och riktigt fint i marken nu.
Örjan Lax sa:liveforthis sa:Trevlig cykling idag och riktigt fint i marken nu.
Snygg bild med rörelsemomentet bra fångat :)
tmalm sa:Blev ju jättefin den där, Rut!
/T
Snyggt! :) ser riktigt brutal ut.Rut-66 sa:Hemma efter en tur till närbutiken. Mitt budgetprojekt börjar bli redo för säsong 2, men väntar på en styrväska, så riktiga kameran enklare kan tas med lite oftare. Är skitnöjd med "skräpet" efter några ändringar och tillägg :)