Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Rejält bra.H. sa:Bra cykling också.xdr sa:Bra lunchutsikt idag.
Johge sa:Från helgens åkning i Järvsö.
Känslan som uppstår när man grejar större och större hopp är nästan bättre än sex?
Nästa gång kanske man ska våga sig på lite för liten?
Är det så? Jag har bara gått fram till sista hoppet och stått uppe vid första droppet och känt att jag inte riktigt är redo ännuStartgas sa:Johge sa:Från helgens åkning i Järvsö.
Känslan som uppstår när man grejar större och större hopp är nästan bättre än sex?
Lite för liten är faktiskt enklare än Twist Twist. ;) Möjligen med undantag av hoppet efter stora droppet.
Johge sa:Är det så? Jag har bara gått fram till sista hoppet och stått uppe vid första droppet och känt att jag inte riktigt är redo ännuStartgas sa:Johge sa:Från helgens åkning i Järvsö.
Lite för liten är faktiskt enklare än Twist Twist. ;) Möjligen med undantag av hoppet efter stora droppet.
Stort tack:) screenshottat och ska memorera inför nästa besök. Ta rygg på nån duktig är givet:)Startgas sa:Johge sa:Är det så? Jag har bara gått fram till sista hoppet och stått uppe vid första droppet och känt att jag inte riktigt är redo ännuStartgas sa:Johge sa:Från helgens åkning i Järvsö.
TT har några kurvor som är svåra att hålla fart igenom, och några hopp som är extremt svåra att klara utan case.
LFL är extremt välbyggd. Haka på någon utför droppet till att börja med. Det är större än droppet innan TT och LFL delar sig, men känns mindre för det är så brant(bra) landning.
Stora hoppet efter droppet är stort och brant, men går att fega över(behöver dock fart inför gap-hoppen efter, så fortsätt först när du klarar det hoppet hyffsat väl.)
Sen kommer tre små flacka gap-hopp. Håll till vänster i det andra(har jag för mig), för annars kommer man inte över.
Sen är det en stor kurva och sedan avslutningshoppet, som är långt men flackt.
Börja dina åk i LFL från där TT går ovanför Spacecorner-kurvan i Barbro så du får tillräcklig fart för stora droppet. Har man hittat rätt fart för droppet så har man rätt fart för resten av LFL, möjligen liten inbromsning innan hoppet efter droppet.
Jimel sa:Ny favorit i sälen bikepark.
Vilken helmysig stig och skog! Var i landet är denna bild tagen?Marteric sa:Precis landat i soffan efter säsongens längsta pass hittills. Unnade mig ett stopp för att föreviga min Canyon och en riktigt mysig stig.
Crossmax sa:Vilken helmysig stig och skog! Var i landet är denna bild tagen?Marteric sa:Precis landat i soffan efter säsongens längsta pass hittills. Unnade mig ett stopp för att föreviga min Canyon och en riktigt mysig stig.
Parmenion sa:Något mer söderut, typ Österplana hed