Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Högen
20220617_143156.jpg

Man kan köra rakt ner till vänster precis utanför bilden också. Det är inte fullt lika läskigt som den där smala grejen med rötter och elände (jag vågar inte heller köra den).

Vi har inspekterat den nedfarten, men den är brantare och utan mycket utrymme för att rulla ut, så vi tycker att den är läskigare.

Hm, jag har nog aldrig åkt gula sammanhängande tror jag. Man kanske skulle lägga lite tid på att grundligt lära sig hitta där ute :p

Det är omöjligt att missa den svara biten där man måste bära när cykeln om man inte tar en av de två läskigare nedfarter. Och i motsätt riktigtning måste man bära upp cyklen. Enda sättet att missa den är när man bara kör en små bit av Gula och kör av/på vid Russian BBQ.

383E3B4A-98B0-4022-800C-DAE394A4FC53.jpeg
Körde en drygt 100km runda idag, första gången så långt för min del. Knappt hälften på stig, resterande transport på asfalt. Men tidsmässigt var det nog 2/3 på stig, kul var det iaf!
53FD5661-158A-4FF7-91FF-B78B86D9FD23.jpeg

Bonusbild på hur glad (och galen?) jag såg ut när jag var hemma igen.

Vi har inspekterat den nedfarten, men den är brantare och utan mycket utrymme för att rulla ut, så vi tycker att den är läskigare.
Ja, helt oläskig är den förstås inte. Vågar nog inte cykla stelt ner där. Saken är att man kan fortsätta rakt över bäcken upp på andra sidan. Om det inte är för mycket grenar och löv nu på sommaren.
I alla fall är det mindre som kan gå fel även om det är lite brantare. ?

Det är omöjligt att missa den svara biten där man måste bära när cykeln om man inte tar en av de två läskigare nedfarter. Och i motsätt riktigtning måste man bära upp cyklen. Enda sättet att missa den är när man bara kör en små bit av Gula och kör av/på vid Russian BBQ.
Den vänstra är rätt ok. Man kan rulla rakt ner och tvärnita om man inte vill åka över bäcken mm. Jag är feg men kör den ?

1655499125821.png

Det här är sammanställning av all min cykling i Hellas. Tydligen inte ens vart på hela gula. Har jag missat den? :p

Tillbaka
Topp