Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man kan köra rakt ner till vänster precis utanför bilden också. Det är inte fullt lika läskigt som den där smala grejen med rötter och elände (jag vågar inte heller köra den).
Hm, jag har nog aldrig åkt gula sammanhängande tror jag. Man kanske skulle lägga lite tid på att grundligt lära sig hitta där ute :p
Ja, helt oläskig är den förstås inte. Vågar nog inte cykla stelt ner där. Saken är att man kan fortsätta rakt över bäcken upp på andra sidan. Om det inte är för mycket grenar och löv nu på sommaren.Vi har inspekterat den nedfarten, men den är brantare och utan mycket utrymme för att rulla ut, så vi tycker att den är läskigare.
Den vänstra är rätt ok. Man kan rulla rakt ner och tvärnita om man inte vill åka över bäcken mm. Jag är feg men kör den ?Vi har inspekterat den nedfarten, men den är brantare och utan mycket utrymme för att rulla ut, så vi tycker att den är läskigare.
Det är omöjligt att missa den svara biten där man måste bära när cykeln om man inte tar en av de två läskigare nedfarter. Och i motsätt riktigtning måste man bära upp cyklen. Enda sättet att missa den är när man bara kör en små bit av Gula och kör av/på vid Russian BBQ.
Det är omöjligt att missa den svara biten där man måste bära när cykeln om man inte tar en av de två läskigare nedfarter. Och i motsätt riktigtning måste man bära upp cyklen. Enda sättet att missa den är när man bara kör en små bit av Gula och kör av/på vid Russian BBQ.
Vart brukar du börja? Gula och gröna går ihop ett tag i början. Sen är det ganska tydligt när dom separerar sig från varandra.Visa bilaga 561954
Det här är sammanställning av all min cykling i Hellas. Tydligen inte ens vart på hela gula. Har jag missat den? :p
Visa bilaga 561954
Det här är sammanställning av all min cykling i Hellas. Tydligen inte ens vart på hela gula. Har jag missat den? :p
Skönt att se att du prioriterar cykeln en sån kväll, jag var lite orolig ett tag där.?Firar 10årig bröllopsdag idag så frun släppte iväg mig på en kvällsrunda Visa bilaga 562901
Kärlek kallas det ? inget jag prioriteratSkönt att se att du prioriterar cykeln en sån kväll, jag var lite orolig ett tag där.?
1991 är troligen året denna föddes :)Ojdå, 80tals vibbar på den färgsättningen eller?
Frän!
??????????????????Visa bilaga 563123??????????????????