Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det så och självklart var det Västra jag halka omkull i!Jag och Bettan kl00:22 på väg hem efter en något oseriös runda.
Men va faen kom igen nu, det är ju bara Åre Bike en gång om året. Och jag har ju cyklat i parken idag.
@Paco Bara som info, Solstigen är en numrerad vandringsled och därmed förbjuden att cykla på.
Den ingår inte i ÅBP.
Då vet du varför folk springer efter dig med diverse tillhyggen.?
Ride on people.Visa bilaga 566318
Blev en landsvägstur med pöjken idag. Halvvägs fick han tyvärr rätt rejält ont i nacken och vid en närmare titt ser jag att xxl lyckats montera styrstammen uppochner ? Tyckte han hängde lite väl långt ner i bocken...
Visa bilaga 566414
Började med några hundra meter genväg över fälten, men utöver en felnavigering senare så var resten asfalt ?"landsvägstur"? Ni är kanske inte så kräsna där ni bor?
Den där utsikten såg inte dum ut!Sonen tycker så mycket om roliga pumptracken att han pumpar mer än en timme i brännande solen.
Visa bilaga 566794
Är du i nån av byarna ovanför Vikarbyn?En liten förmiddagstur Visa bilaga 566763
Nej är runtomkring Bengtsfors (norra Dalsland) och cyklar stig.Är du i nån av byarna ovanför Vikarbyn?
Ser ut som du behöver flygcert för den där.Är i stugan och skulle köra en snabb runda mellan middag och disken. Precis när jag skulle vända hemåt fick jag syn på en stock över en stig och kunde inte motstå lite hopp över den. Denna hojen bjuder alltid upp till lek och är så skoj att jag blir glad varje gång jag är ute och kör.