nisselarsa
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Cyklade stig med min son idag och det var första gången det skedde på hans initiativ. ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gick det bra? ;)Från helgens Smålandstur: Max fordonsvikt 0,5 ton stod det på skylten innan bron :)
![]()
Jorå, så länge man kör över en och en och inte i klunga håller bron :)Gick det bra? ;)
Det här med att bara ha broms bak…hur funkar det, behöver du aldrig bromsa i branta, lösa nedförsbackar? ??Måndagmiddagar är alltid bra. Då måste sonens hämtas från aktiviteten som är längst bort och inrätt riktning.
Visa bilaga 625930
Det här med att bara ha broms bak…hur funkar det, behöver du aldrig bromsa i branta, lösa nedförsbackar? ??
Nacke 4 tänker iallafall jag räknas in som brant och lös?Det finns ingen lösa nedförsbackar kring Stockholm, bara branta häll.
EDIT: minns nu att vad heter "Brant Backe" på Trailforks faktiskt är riktigt lös. Men den överlever jag med (nästan) blockerad bakhjul.
Nacke 4 tänker iallafall jag räknas in som brant och lös?
Att cykla kanske inte löser problemen, men det hjälper bra mycket för att orka med dom. Kämpa på!förälder, Mental ohälsa, skillsmässa, ftw så känns allt just nu. Då är det cykla och va runt folk som gör en glad som hjälper lite iaf. Sorry ska inte gnälla finns dom som har det värre, men behövde skriva av mig lite. Go bild blev det iaf från kvällens cykling. Visa bilaga 626361
förälder, Mental ohälsa, skillsmässa, ftw så känns allt just nu. Då är det cykla och va runt folk som gör en glad som hjälper lite iaf. Sorry ska inte gnälla finns dom som har det värre, men behövde skriva av mig lite. Go bild blev det iaf från kvällens cykling. Visa bilaga 626361
Härligt med 127km! Och tack för omtanken ??
Känner med dig! Gick igenom skilsmässa för 13 år sedan och även om det verkligen var ett helvete så blev det också starten på livet 2.0.förälder, Mental ohälsa, skillsmässa, ftw så känns allt just nu. Då är det cykla och va runt folk som gör en glad som hjälper lite iaf. Sorry ska inte gnälla finns dom som har det värre, men behövde skriva av mig lite. Go bild blev det iaf från kvällens cykling. Visa bilaga 626361
Prototyp fas 2 monterad för provningVisa bilaga 626428
Var också där! Lät som att det var rekord för öppningsdagen.
SvenskremSpännande! Hur sitter bakhjulet fast?
Justera svetsen lite till den slutgiltiga versionen bara. Annars fin färg!Prototyp fas 2 monterad för provningVisa bilaga 626428