Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid värt att komma över tröskeln och komma ut och cykla!Tog emot att komma iväg ikväll, men kom ut och det va värt det! ?Visa bilaga 629017
Sjukt avis på den där lacken!Visa bilaga 629289
Försökte mig på en sån här bild, samtidigt som kvällsljuset snabbt försvann och myggorna vaknade.
En cykel tar mer plats än man tänker sig ?
Självklart saknas en bunt delar som är bortglömda i "alltid hemma"-lådorna.
Har exakt samma problem i lägenheten, massor av lådor.Visa bilaga 629289
Försökte mig på en sån här bild, samtidigt som kvällsljuset snabbt försvann och myggorna vaknade.
Som i sin tur ligger i större lådor..Har exakt samma problem i lägenheten, massor av lådor.
Visa bilaga 629289
Äsch sadel, kedja, vevlager och gaffelns through-axel kan man klara sig utan!Visa bilaga 629289
ja, tog inte den obligatoriska fredagsomvägen hem utan bara en liten omväg, inte skönt. Men det ser rätt vindstilla ut på din tjärn där :) jag skulle tagit MTB'n som jag tänkte från början :/Blåsigt värre idag?️
Visa bilaga 629596
Spenderade just en kvart på att leta var det tickande missljudet kom ifrån.
Det var skosnöret som slog emot svingen ?
Visa bilaga 629612
Jag tänker bubbelplast runt helaTid för en sving-protector!
Sökte mig in i skogen så jag slapp den kalla vinden. Denna tjärn ligger i vindskydd av ett berg så det var riktigt behagligt därja, tog inte den obligatoriska fredagsomvägen hem utan bara en liten omväg, inte skönt. Men det ser rätt vindstilla ut på din tjärn där :) jag skulle tagit MTB'n som jag tänkte från början :/