Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_0439.jpeg

Vi körde Area52 för första gången, men kankse åt fel håll? Sonen klarade klättringen på bilden, jag hade behövt lite mer fart på min singlespeed. Sista klättringen verkade nästan omöjligt. Måste prova en gång på min andra stigcykel som har flera växlar.

Visa bilaga 652495

Körde idag Area52 igen, i "fel" riktning, med barngruppen, eller tre vuxna, en nästan vuxna och två barn (sonen förskylld hem). Ingen klarade klättringen på bilden ovan, också inte jag med lättare växlar.

Körde efter det Helvetet för att undvika en Trailrun på Area51. Första gång och riktigt roligt! Svårt att fånga på bild dock.

2023-09-17-18-43-48-152.jpg

Senast ändrad:
Körde idag Area52 igen, i "fel" riktning, med barngruppen, eller tre vuxna, en nästan vuxna och två barn (sonen förskylld hem). Ingen klarade klättringen på bilden ovan, också inte jag med lättare växlar.

Körde efter det Helvetet för att undvika en Trailrun på Area51. Första gång och riktigt roligt! Svårt att fånga på bild dock.

Visa bilaga 654263
Definitivt "fel håll" på a52, ja. Den är väldigt mycket roligare åt andra hållet. :sneaky:
Även Helvetet är roligare från väst till öst tycker jag.

Var ju fortfarande sommar igår, blev the usual fikarunda, men tog racern denna gången. 105K gubbtempo z2-4.
Väldigt fint på Österlen, kanske inte strikt Österlen men den SÖ delen av Skåne är väldigt fin. På många ställen öppnar det upp sig till en fin äng in the middle of nowhere. Fint, och ek är snyggt (om det nu är en ek).

20230917_164018.JPG

Tillbaka
Topp