Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi körde Area52 för första gången, men kankse åt fel håll? Sonen klarade klättringen på bilden, jag hade behövt lite mer fart på min singlespeed. Sista klättringen verkade nästan omöjligt. Måste prova en gång på min andra stigcykel som har flera växlar.
Visa bilaga 652495
Definitivt "fel håll" på a52, ja. Den är väldigt mycket roligare åt andra hållet.Körde idag Area52 igen, i "fel" riktning, med barngruppen, eller tre vuxna, en nästan vuxna och två barn (sonen förskylld hem). Ingen klarade klättringen på bilden ovan, också inte jag med lättare växlar.
Körde efter det Helvetet för att undvika en Trailrun på Area51. Första gång och riktigt roligt! Svårt att fånga på bild dock.
Visa bilaga 654263
Oändligt med små skogsstigar, men just idag blev det en mer ordnad mycket fin led.
På västkusten - i Estland...
Visa bilaga 655287
TiB skall in med nya tåg i vårt område nu i höst, håller tummarna för fler cykelplatser än 2 st per tåg.Visa bilaga 655342
Fransmän gör mycket konstigt men att kombinera cyklar med tåg gör de riktigt bra!
Pendling via gamla trotjänare Visa bilaga 655288