Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som om stigcykel skulle vara mer passande :-)
Ja. Typiskt mig. Jag hamnar alltid på sånt där. Men det var fint grus mestadels. Det där var en "genväg" ?Ser ut som om stigcykel skulle vara mer passande :-)
Hittade lite mer is i Hisingsparken
”Inga spacers!”
Haha. Nä den här cykeln var extrem nog för mig ändå. Kunde gott ha varit ännu högre styre så man fått vila lite i alla klättringar ?”Inga spacers!”
Tänkte på det på vägen till jobbet idag - "Skulle varit schysst med en fatbike". ?Lyxpendling idag! Ingen skottning från Svalebo till Slottsskogen så jag fick lite utdelning för fatbiken.
Visa bilaga 676066
Ja men eller hur! Vi har ju Norrlandsvinter nu nästan :) man får njuta av varje dag! Gott att se folk göra det.Jag har alltid varit lite avundsjuk på er uppåt landet som kan räkna med riktig vinter varje år, men Göteborg levererar ändå över förväntan. Tungtrampat som fan men två timmar ren njutning.

Äh, det var skicklighet. ?Dagens bild har jag valt att kalla "Den sista flygturen", över droppet som kan anas framför.
På något magiskt vis överlevde inte bara cyklisten, det gick även snyggt och smidigt.
Visa bilaga 676765