Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Fin tur idag med.
DSC_0262.JPG

Första test av, förhoppningsvis, mer lättrullande grusdäck; Continental Terra Speed för att ersätta de rätt tröga Vittoria Terreno Dry som följde med cykeln. Känns inbillningsvis i alla fall som bättre rull på asfalt och hårt grus (men det kanske var vädret…) ?

IMG_3003.jpeg

Visa bilaga 702639

Visade runt Vallentuna Stigentreprenad i Åkersbergas skogar igår. Vi åkte både vältrampat och mindre kända stigar, där det även bjöds på en del oflowig skärgårdscykling.

Visa bilaga 702639

Visade runt Vallentuna Stigentreprenad i Åkersbergas skogar igår. Vi åkte både vältrampat och mindre kända stigar, där det även bjöds på en del oflowig skärgårdscykling.
Den där terrängen ser ju så magisk ut.
Säg till om du vågar dig på en mer öppen visning nån gång för oss andra flow-svultna norrbor

Den där terrängen ser ju så magisk ut.
Säg till om du vågar dig på en mer öppen visning nån gång för oss andra flow-svultna norrbor
Är det flow du är ute efter har jag inte så mkt att visa. Mina stigar är oftast så tekniska att de måste cyklas några gånger så man lär sig linjerna genom allt krux innan man börjar tycka det blir roligt...

Men just där den där bilden är fotad är det fint!

En av de tekniska utmaningarna på min standardrunda. Stigen mellan Fröholmen och Frösåker. Vid tre tillfällen längs stigen fick jag sätta ned fötterna. Här hade jag lite för hög fart och valde mittenspåret med påföljd att det smala 37-559-däcket skar ned i lergropen. Kul med lite utmaningar iaf. ?

https://www.jogg.se/Traning/Pass.aspx?id=24330107

IMG_3333.JPG

Tillbaka
Topp