Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Synd att det luktar så illa från dyn just nu. Gäller att vara åt rätt håll i vindriktningen.Fin tur idag med.
Visa bilaga 702214
Morgonkvisten?! De där är ju mitt i natta ?
Haha, fullt rimlig kommentarMorgonkvisten?! De där är ju mitt i natta ?
Visa bilaga 702639
Visade runt Vallentuna Stigentreprenad i Åkersbergas skogar igår. Vi åkte både vältrampat och mindre kända stigar, där det även bjöds på en del oflowig skärgårdscykling.
Den där terrängen ser ju så magisk ut.Visa bilaga 702639
Visade runt Vallentuna Stigentreprenad i Åkersbergas skogar igår. Vi åkte både vältrampat och mindre kända stigar, där det även bjöds på en del oflowig skärgårdscykling.
Är det flow du är ute efter har jag inte så mkt att visa. Mina stigar är oftast så tekniska att de måste cyklas några gånger så man lär sig linjerna genom allt krux innan man börjar tycka det blir roligt...Den där terrängen ser ju så magisk ut.
Säg till om du vågar dig på en mer öppen visning nån gång för oss andra flow-svultna norrbor
Vad är det där för styre? Formen ser ut somFan korta gamla cyklar är bra roligt i skogen. Frankenstein 2 slängde ihop den imorse.Visa bilaga 703171
Yes ergotec 6 med 70mm rise, 12° bak o 5° upp , rätt likt bmx styrren.Vad är det där för styre? Formen ser ut som
Ett ergotec?
Bra att inte hamna i misärtråden med diverse punkterade kroppsdelar i alla fall ?
Soma dream high rise tror jag?Vilket styre! Vad är det för något?
Det är ett Soma dream hi-riseVilket styre! Vad är det för något?
Det finns väl ett skäl till att de i version 2 bytte ut delen som gått av mot en smidd del i ett stycke.Oj! Och det är BikeYoke Revive! Trodde att det var den bästa droppern som fanns.