liveforthis
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Härligt lek runda ikväll.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”Foliehatt”!?
Så du menar att det inte var en rymdhäst? :(”Foliehatt”!?
Nä solskydd såklart….
Det hade varit bättre med en spökhäst då hade du kunnat inkassera en miljon dollar !Så du menar att det inte var en rymdhäst? :(
Ösig vägsträcka!Kvällsrunda
Visa bilaga 778991
Inte så mycket uppförÖsig vägsträcka!
Det där skulle man gärna ha på vägen hem!På väg hem...
Visa bilaga 778949
Fem minuters cykelväg från Ulricehamn bikepark så jag är fruktansvärt bortskämd.Det där skulle man gärna ha på vägen hem!
Helt rätt. Jag bodde på Pilgrimshotellet. Kört mc på Vildmarkvägen. Jag är osäker på om det är bra vägar för cykel, minimala vägrenar men låg trafik och grus sista biten mot Vilhelmina.Det där ser ut som Gäddede (Vildmarksvägen)
Vild gissning![]()
Alla vet ju att cykling är en prylsport, och då är STUKET det allra viktigaste.Pimpade grabbens hoj en aning. Singelklinga fram med kortare vevarmar, vettigare pedaler, hydrauliska bromsar istället för tveksamma mekaniska, kortare styrstam/annars styre för att få ned reach lite och fräsigare däck.....Sen att han inte riktigt gillar att cykla i terräng är ju bara en bagatell i sammanhanget
Visa bilaga 778873
Stulet? Har jag missat nåt :)Alla vet ju att cykling är en prylsport, och då är stulet det allra viktigaste.
Snygg.
Hehe, det är därför jag snor mina hojarAlla vet ju att cykling är en prylsport, och då är stulet det allra viktigaste.
Snygg.
Skulle stå StuketStulet? Har jag missat nåt :)