Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
marran, haha, du skulle sett den innan jag fixade växelörat och viren till bakväxeln, geggan från Lunsen täckte ALLT. Trevligare att meka med en hyffsat ren cykel. :)
42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Boe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > >
> > 2000 meters klättring upp på Mt Wilson
>
> Hoppla!
>
> Tog ni bilen ner sedan? ;)
marran skrev:
> Umeå secret tracks, steep brown pow. Men man får
> bära upp. Jackson som plåtat, jag som kånkar
>
Ser grymt kul ut!
Bildbevis för att det finns träskmonster i skogarna runt Göteborg. När jag tog mitt vanliga spår genom ett surhål, som brukar bära både mig och cykel, grep monstret igår tag i bahjulet och drog ner det i djupet. När jag med lite möda drog upp cykeln hade monstret lämnat kletiga rester på kassetten, bakväxeln och hjulet.
hanek082 skrev:
> >
> Ännu en dag av stigletning hem från jobbet..
> Cykelvägen nedanför är vägen till jobbet om
> man tar landsvägscykeln.
jocke_tuffing skrev:
> hanek082 skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > >
> > Ännu en dag av stigletning hem från jobbet..
> > Cykelvägen nedanför är vägen till jobbet om
> > man tar landsvägscykeln.
>
>
> Var är detta? Ser västkustskt ut
Du lär lite längre söderut. bor nere i Tyskland så detta är norra delen av Bayern runt Würzburg
Efter 3,5 veckor av cykelabstinens uppenbarar sig plötsligt de här killarna utanför kontoret! Nu åker jag hem imorgon, men nästa resa ska jag se till att få komma med på nån av deras lördagsrajds. Vore ju trevligt att kunna pricka av indien på cykelkartan :)